نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه روحیه وتفکر بسیجی زمینه پیشرفت و تعالی انقلاب را فراهم کرد، گفت: استبکار به دنبال نابود کردن روحیه بسیجی ملت ایران است.
 آیت‌الله محمدرضا ناصری صبح امروز در یادواره شهدای انقلاب یزد که در مسجد روضه محمدیه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و با هدایت‌های امام خمینی(ره) که برگرفته از کمک‌های الهی بود به پیروزی رسید.
وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران تحول بزرگی برای رسیدن به رشد عقلانی و آگاهی و بینش درست در بین ملت ایران ایجاد کرد و زمینه تحقق حکومت اسلامی در ایران را فراهم آورد.
امام جمعه یزد ادامه داد: یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که حضرت امام خمینی(ره) داشتند و در طول سال‌های مبارزاتی و پس از آن به عنوان رهبر انقلاب، این بود که ایشان تمام کارهای خود را برای رضای خدا انجام می‌داد.
آیت الله ناصری تصریح کرد: این ویژگی به صورتی در وجود حضرت امام خمینی(ره) نمود داشت که ایشان هیچ حرکتی را برای رضای خلق خود یا دست‌یابی به پست و سمت انجام ندادند و فقط برای دستیابی به قرب الهی و رضای خداوند حرکت می‌کردند.
نماینده ولی فقیه در استان یزد به نقش تفکر بسیجی در پیروزی و موفقیت‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هرچه که این تفکر در جامعه اسلامی ایران افزایش یابد، زمینه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های انقلاب بیش از پیش فراهم می‌شود.
امام جمعه یزد عنوان کرد: دشمن بعد از انقلاب تا به الان تمام تلاش خود را به کار بسته که روحیه ناب بسیجی را از انقلاب بگیرد تا به وسیله این موضوع، جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران حاکمیت خداوند در راستای زندگی اسلامی و سالم و هدفمند به سمت تعالی بشری است که تنها راه نجات از مشکلات جامعه هم به حساب می‌آید.
آیت الله ناصری بیان کرد: آن دسته از افرادی که زمینه‌سازی فساد و فحشا در جامعه را انجام می‌دهند، با حاکمیت حق تعالی و قرآن دشمن هستند و این دشمنی برای آنها خسارت‌های زیادی به دنبال دارد.
نماینده ولی فقیه در استان یزد تبعیت از ولایت فقیه را موثرترین راهکار ایستادگی در برابر توطئه شوم دشمنان دین و ارزش‌های انقلاب دانست و بیان کرد: حراست از ارزش‌های دینی و انسانی انقلاب مهمترین رسالت مسئولان و مردم در جامعه اسلامی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا