نمایشگاه بزرگ فجر در آیینه تاریخ با حضور حجت الاسلام و المسلمین گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر استان، جناب آقای صابری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در دبیرستان دخترانه ریحانه النبی(س) یزد افتتاح شد.

در این مراسم آقای شریفی مدیر مجتمع آموزشی خاتم الانبیا(ص)، با ایراد بیاناتی به هدف و ابعاد مختلف این نمایشگاه پرداخته و آن را در سطح مدارس استان و فعالیت های دانش آموزی منحصر به فرد دانستند.

ایشان با بیان اینکه وسعت نمایشگاه بیش از 150 متر در 12 غرفه با مشارکت و تلاش بی وفقه دانش آموزی و همکاران مرتبط طراحی گردیده، گفتند تاریخ صد ساله ایران از زمان قاجار تاکنون و تداوم انقلاب اسلامی را روایت می کند.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام و المسلمین گندمی و جناب آقای صابری به صورت مشترک با قرائت آیه ای از قرآن نمایشگاه را افتتاح نموده و با هیات همراه به بازدید از نمایشگاه پرداختند.

اجرای سرود همگانی ویژه دبیرستان دخترانه ریحانه النبی(س) توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

لازم به ذکر است این نمایشگاه در دهه مبارک فجر از ساعت 8:30 الی 12:30 صبح آمادگی پذیرایی از بازدید کنندگان می باشد. ( تلفن تماس جهت هماهنگی بازدید: 035-37247672 داخلی 165 و 09223948806 )

نمایشگاه "فجر در آیینه تاریخ" روایتی است از تاریخ صد ساله ایران و تداوم انقلاب اسلامی در 12 غرفه با موضوعات مختلف که با فضاسازی زیبا اجرا شده و هر غرفه توسط دانش آموزان روایت می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا