معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری همایش آموزشی دو روزه کارشناسان امور اداری اوقاف سراسر کشور به میزبانی استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، ابوالفضل خوشنویس در این خصوص اظهار داشت: دوره آموزشی کارشناسان امور اداری معاونت توسعه منابع ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور از صبح فردا یکشنبه 17 بهمن ماه در یزد آغاز می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اوقاف استان با بیان اینکه کارشناسان امور اداری استان ها و کارشناسان ستادی سازمان در این دوره شرکت خواهند کرد، افزود: هدف از برگزاری این دوره توسط سازمان اوقاف و امور خیریه، ارتقاء سطح علمی و دانش تخصصی کارشناسان این معاونت در سطح کشور است.

خوشنویس همچنین افزود: در این کارگاه دو روزه آموزشی که با حضور مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان اوقاف کشور برگزار خواهد شد مباحثی مانند قوانین و مقررات اداری، سامانه جامع منابع انسانی وحقوق اداری مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
گفتنی است این دوره آموزشی در روزهای یکشنبه و دوشنبه 17 و 18 بهمن ماه در سالن اجتماعات امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا