نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درجمع دانش آموزان دبستان شهدای کوچه بیوک یزد با بیان اینکه ما باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم گفت:امام خمینی با حرکت خود کشور را مستقل و احکام اسلام را سرلوحه کار قرار داد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی انقلاب اسلامی را باعث بیرون آمدن مردم از بسیاری از جهل ها دانست و افزود: با انقلاب اسلامی خدای متعال به عنوان حاکم برای ما شناسانده شد و ما می دانیم باید بر چه کسی توکل کنیم و از چه کسی بخواهیم ،می دانیم باید به چه کسی توجه کنیم و چه کسی باید به ما توجه کند و در یک کلام انقلاب اسلامی روحیه خداشناسی و خدا باوری را در همه تقویت کرد.

یار و همراه امام در دوران تبعید با اشاره به برنامه های طاغوت برای چپاول سرمایه های خدادادی ایران هدف کشورهای غربی خصوصا آمریکا در حمایت از رژیم سابق را در همین راستا معرفی کرد و ادامه داد:استکبار جهانی با برنامه هایی که داشت نمی خواست کشوری مانند ایران پیشرفت کند بلکه ایران را بنده زر خرید خود می خواست.

امام جمعه یزد هجمه های دشمن از طریق فضاهای مجازی را برنامه ای طراحی شده برای دین زدایی در جامعه دانست و گفت:دشمن از طریق اتلاف وقت جوانان و نوجوان ما در فضاهای مجازی می خواهد آنها را در اوهام فرو برد و هدفش مدیریت افکار جامعه به سمتی است که آنها به مقصد خودشان برسند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه صرف سرمایه گرانبهایی مانند وقت در فضاهای مخرب مجازی گناه است به جوانان و نوجوانان توصیه کرد با استفاده از فرصت عمر و جوانی در پی شناخت خدای متعال و دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی باشند و آرزوی شهدای انقلاب که همان خدایی بودن و خدایی زیستن بوده است را تحقق بخشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا