‎عضو هیئت رئیسه شورای شهر یزد با اشاره به اینکه لایحه "بهای خدمات" بدون بررسی دقیق در شورای شهر تصویب می‌شود، گفت: نمایندگان شورا نمی‌توانند پاسخگوی اعتراض احتمالی مردم باشند.

 به گزارش خبرنگار يزد فردا؛ سیدمحمدرضا مدرسی شامگاه شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به تصویب سریع بندهای لایحه بهای خدمات شهر یزد، اظهار داشت: بندهای بهای خدمات بدون بررسی دقیق و قرار گرفتن در فرمول به تائید رسیده و در صحن علنی شورا مطرح می‌شود.

‎وی با اشاره به اینکه باید محاسبات دقیق در ارتباط با اینکه چگونه این بندها کاهش یا افزایش داشته، صورت گیرد، هیچ یک از آیتم‌های بحث بهای خدمات و عوارض در فورمول و حساب و کتاب وارد نشده است.

‎عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه تصویب این بندها بدون بررسی می‌تواند عواقب بدی برای جامعه داشته باشد، گفت: در نشست کمیسیون هم نسبت به این موضوع به صورت جدی نظر داشتم.

‎مدرسی عنوان کرد: در صورتی که به این حالت و بدون محاسبات فرمولی و بررسی تاثیر کاهشی یا افزایشی آن، اقدام به تصویب بهای خدمات کنیم، نمی‌توانیم پاسخگوی شهروندان یزدی باشیم و هیچ جوابی به اعتراض‌های احتمالی آنها نداریم.

‎وی با انتقاد از اینکه این روند در شورای شهر یزد ایجاد شده، گفت: لازم است که زمان کافی برای بررسی بهای خدمات در نظر گرفته شود تا نمایندگان مردم پس از بررسی نسبت به تصویب آن اقدام کنند.

 

انتهاي پيام/

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا