مراسم دیدار اقشار مختلف بسیجیان استان یزد با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به نقش آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در مبارزات انقلاب، گفت: باید از وجود فردی که همواره با حضرت امام خمینی(ره) همراهی داشته در استان یزد خرسند و شکرگذار باشیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سید ابوالفضل موسوی بیوکی افزود: باید از خاطرات آیت الله ناصری از امام خمینی(ره) در آموزش سبک زندگی امام به خوبی استفاده کرده و این خاطرات را مستند کنیم تا برای نسل های حال و آینده مانگار شوند.

وی ادامه داد: اگر بدانیم تعداد افرادی که مثل آیت الله ناصری با حضرت امام خمینی(ره) بزرگ شده اند، انگشت شمار اند، بیشتر قدردان نعمت حضور ایشان در یزد خواهیم بود.

موسوی با اشاره به دیدارش در سال 56 با امام خمینی(ره) در نجف، اظهار داشت: لحظه لحظه حضور در برابر امام خمینی(ره) و دیدن رفتارهای ایشان، درس های بزرگی داشت که امروز باید با استفاده از خاطرات افرادی مثل آیت الله ناصری این درس ها را به جوانان منتقل کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به بسیجیان حاضر در نشست گفت: مبارزین نسل های اول انقلاب باید کوله بار درس های مبارزه را به جوانان منتقل کنند که این میسر نمی شود مگر با جوان گرایی در کارها و دخالت دادن جوانان در امور مهم. پس لازم است همواره به جوانگرایی در جمع های اینچنینی بها داده شود تا آن ها برای ادامه حرکت انقلاب اسلامی آماده شوند.

گفتنی است این نشست با حضور امام جمعه یزد، فرمانده سپاه الغدیر یزد و مسئولین اقشار مختلف بسیج استان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا