«سیدمحمد میرمحمدی» استاندار يزد به مناسبت درگذشت «حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي نجم‌الهدي» عالم ربّانی و امام جمعۀ ده بالا پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:
بسمه تعالی
رحلت عالم وارسته و خطیب توانا شادروان حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای سیدعلی آقای نجم‌الهدی امام جمعه ده بالا، موجب تأثر و تأسف گردید.
این بزرگوار، عمری در سنگر منبر و موعظه و خطبه مردم را به احکام دین احمدی و مناقب شریف محمدی(ص) آشنا  و  رهنمون می فرمود، همواره با مردم و درکنار مردم بود، در زمان دفاع مقدس در جبهه های نبرد حضور یافت و  عمر خود را در نشر فرهنگ دینی و اسلامی سپری نمود و این اواخر اگر چه کسالتی مزمن عارض او بود ولی این بیماری هم نتوانست او را از خطبه های نماز جمعه و سخن و بیان با مردم باز دارد و در آخر با قلبی مطمئن و دلی سرشار از ایمان به حضرت حق و به لقاء الله پیوست و در جوار حضرت رب العالمین آرام گرفت.
اینجانب این مصیبت مؤلمه را به فرزندان مکرم آن مرحوم، خانواده شریف ایشان، جامعه روحانیت، مردم عزیز ده بالا و دهشیر و خاصه ائمه جمعه معزز استان تسلیت عرض می نمایم و حشر وی را با موالیان گرامش خاصه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از خداوند علی اعلی خواستارم.       

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا