وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری، استاندار یزد و هیئت همراه پیش از ظهر سه‌شنبه 19بهمن‌ماه سالن غذاخوری مهتاب دانشگاه یزد را با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال افتتاح کردند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، سالن غذاخوری هزار و 300 نفری مهتاب ویژه دانشجویان دختر دانشگاه یزد، هم زمان با ایام الله دهۀ فجر انقلاب با حضور «محمد فرهادی» وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری، «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «محمدحسین امید» معاون اداری و مدیریت منابع، «فرزاد بهرامی» معاون فرهنگی و «عبدالحسین فریدون» مشاور وزیر و مدیرکل دفتر وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری، «عباس حیدری» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و رؤسای دانشگاه‌های استان به بهره‌برداری رسید.
سالن غذاخوری مهتاب با توجه به دوری سالن غذاخوری خواهران از محیط دانشکده‌ها با زیربنای 4هزار متر مربع در کنار بوستان معرفت این دانشگاه احداث شده است.
این سالن غذاخوری دارای دو سالن هر کدام به ظرفیت 500نفر ویژه دانشجویان، سالن پخت مجزا، سالن غذاخوری استادان به ظرفیت 300نفر، دو سردخانه زیر صفر و بالای صفر درجه و دارای آسانسور و بالابر غذایی و نیز انبار ذخیره مواد و بخش آماده‌سازی است.
همچنین بخشی از مدیریت امور دانشجویی شامل واحد تغذیه، خوابگاه و رفاه دانشگاه نیز در این ساختمان مستقر شده است.
احداث این ساختمان با هزینۀ 50 میلیارد ریال از فروردین ماه 94 آغاز شد و دی ماه سال‌جاری به پایان رسید.
گفتنی است وزیر علوم، تحقیقات و فنآوری، استاندار یزد و هیئت همراه در ابتدای ورود به دانشگاه یزد با حضور در گلزار شهدا، با قرائت فاتحه و اهدای گل به پنج شهید گمنام این دانشگاه ادای احترام کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا