سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اعضا شورای شهر شادیه یزد دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با بیان اینکه امروز خدمات هلال احمر برهیچ کس پوشیده نیست، آموزش های شهروندی و ارتقاء توان امدادی و عملیاتی نجاتگران عضو داوطلب هلال احمر را از مهمترین برنامه های این اداره بیان کرد.

مجیبی فر  به ارائه گزارشی درباره فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان پرداخت و اظهار داشت:  ان شالله بتوانیم با کمک شورای شهر شاهدیه و واگذاری 2000 متر زمین در آینده پایگاه جاده ای زیارتگاه سلطان راه اندازی نماییم.

رئیس شورای شهر شاهدیه نیز در ادامه این جلسه افزود : خدمات خالصانه و ایثارگرانه اعضای هلال احمر بر کسی پوشیده نیست و با همه توان داوطلبانه در صحنه حاضر می شوند و خدمات ارائه می دهند.

وی در این دیدار با تاکید بر اجرای سیاست آموزشهای همگانی کمک های اولیه نیز گفت: باید در این زمینه با تمام امکانات از هلال احمر پشتیبانی کرد و این مجموعه را به عنوان خط مقدم امداد ونجات در سطح شهردانست.

رئیس شورای شهر شاهدیه در پایان ابراز امیدواری کرد که جمعیت هلال احمر و شورای شهر به عنوان دو نهاد بتوانند همکاری بیشتری داشته باشند و در راستای پیشگیری از حوادث ، آموزش و مدیریت بحران نقش سازنده تری را ایفا نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا