قائم مقام سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در جشن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تأكيد كرد: تكليف امروز ما هم انديشي و هم افزايي براي تحقق آرمانهاي انقلاب است.

قائم مقام سازمان آموزش فني و  حرفه اي كشور در جشن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تأكيد كرد: تكليف امروز ما هم انديشي و هم افزايي براي تحقق آرمانهاي انقلاب است.

     به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد،جشن گراميداشت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور معاونين، مديران و كاركنان اين سازمان برگزار شد.

بنابراين گزارش،در اين مراسم،رحمت اله رحمتي،قائم مقام سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور،ضمن تبريك ايام مبارك دهه فجر و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل(ره) و درود به ارواح طيبه شهداي انقلاب و جنگ تحميلي،به ايراد سخنراني پرداخت.

رحمتی،بيان داشت: هر انقلابي با هدفي معين شكل مي گيرد و اولين نقطه هدف مردم كشورمان از انقلاب اسلامي براندازي حكومت سلطنتي و يك سويه حاكمان بر جامعه،و شكل گيري نظام مبتني بر مردم سالاري ديني بود.

قائم مقام سازمان آموزش فني و  حرفه اي كشور، از بنيانگذار انقلاب به عنوان بزرگ مردي صادق با صلابت و سلامت نفس ياد كرد كه با تكيه بر خداوند و ايمان به اعتقاد مردم انقلاب را به سر منزل مقصود رساند و جوهره انقلاب ارزش هاي اسلامي و هدف غايي تحقق نظام مبتني بر آن بود.

وي افزود:اكنون چارچوب نظام كشور اسلامي مان مردم سالاري است و آراء‌ آنان در انتخاب اصلح معيار و ملاك انتخاب است.

رحمت اله رحمتي، با اشاره به گسترش دنياي امروز در عرصه هاي مختلف دانش، بر گسترش فكر و فرهنگ در جامعه تأكيد كرد.و افزود: امروز مردم كشور ما به درجه اي از دانش رسيده اند كه هنر بودن در كنار يكديگر براي انتخاب اصلح را سر لوح كار خويش قرار داده اند و همه در كنار هم براي بهتر شدن شرايط معنوي و مادي جامعه تلاش مي كنند.

وي در خاتمه از خداوند خواست به مسئولان و مردم توفيق دهد تا در راه تحقق آرمانهاي انقلاب و اهداف آن سربلندي عطا نمايد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا