استاندار یزد در مراسم افتتاح خانۀ احزاب استان یزد گفت: فعالیت احزاب بر پایۀ فکر است و هدف خانۀ احزاب نیز ارائۀ فکر به جامعه است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، مراسم افتتاح خانۀ احزاب استان سه‌شنبه شب 19بهمن‌ماه  با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار یزد،رئیس خانه احزاب کشور و جمعی از مدیران و اعضای احزاب استان برگزار شد.
استاندار یزد در مراسم افتتاح خانه احزاب استان گفت: شایسته است احزاب به‌گونه‌ای بیندیشند که همواره نظر آنان نسبت به دیدگاه‌های پیشین برتر باشد.
«سید محمد میرمحمدی» با بیان اینکه اندیشه و رویکرد احزاب در جهت سرکوب نیست بلکه در جهت رشد فکری جامعه است، افزود: اندیشۀ احزاب باید در جهت تکمیل نظرات دیگران و نه مانع از آزادی بیان افراد باشد.
وی گفت: در مذاکرۀ تیم هسته‌ای با نخبگان شش کشور دنیا زور و بددهنی مشاهده نمی‌شود، بلکه منطق و اخلاق حکم‌فرماست؛ به گونه‌ای که این جرئت را ندهد مواضعی خلاف خواسته‌ها اتخاذ شود.
استاندار یزد با بیان اینکه داشتن چنین رویه‌ای برای احزاب ارزشمند است، افزود: فعالیت احزاب بر پایۀ جسم نیست بلکه فکری است و هدف خانۀ احزاب نیز ارائۀ فکر به جامعه است.
وی ادامه داد: تجربۀ گذشته ما نشان می‌دهد رفتارهای بدون تدبیر نتیجۀ مثبتی برای ما نداشته است؛ زیرا اینگونه به نظر رسید که دنیا اندیشید ایرانیان افرادی پرخاشگر هستند و اجماع جهانی علیه کشور شکل گرفت.
استاندار یزد گفت: تجربه‌ها و رویه‌های خوب و بد برای همۀ ما دستاورد است و باید در نظر داشته باشیم که نقاط مثبت آن دستاوردها را تقویت و از رویه‌های نامناسب دوری کنیم.
میرمحمدی اظهار امیدواری کرد: خانه احزاب در استان یزد با در پیش گرفتن رویه‌های درست در هر زمینه‌ای که حضور می‌یابد بدرخشد و در ارائۀ نظرات کارساز سرآمد باشد.
وی ضمن تبریک تشکیل دفتر خانۀ احزاب و مبارک دانستن آن، گفت: خانۀ احزاب منشأ خیر برای جامعه است و از طریق ارتباط با مردم می‌تواند با لطف حق تعالی و افکار بلند خود خدمات مؤثری به جامعه ارائه دهد.
استاندار یزد بیان کرد: امیدواریم اعتقاد به کار نیک، کمک به مردم و کار جمعی که در احزاب تجلی پیدا می‌کند منجر به موفقیت روزافزون احزاب شود.
وی در پایان سخنانش برای احزاب استان اندیشه‌ای بلند و دلی بزرگ از خداوند منّان طلب و خاطرنشان کرد: گروه‌های فکری اعم از مرد و زن جامعه‌ای کامل تشکیل دهند و در این جامعه نظرات مؤثری برای پیشبرد اهداف جامعه ارائه کنند.
گفتنی است در این مراسم خانۀ احزاب استان شامل احزابی با جناح‌های متفاوت به عنوان دومین خانۀ احزاب استانی در کشور به طور رسمی افتتاح شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا