معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم افتتاح خانۀ احزاب استان گفت: رشد 40درصدی احزاب استان و نیز تأسیس دومین خانۀ احزاب استانی در کشور نشان از پویایی احزاب استان یزد است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، مراسم افتتاح خانۀ احزاب استان سه‌شنبه شب 19بهمن‌ماه  با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور،مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار یزد، رئیس خانه احزاب کشور و جمعی از مدیران و اعضای احزاب استان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، در مراسم افتتاح خانۀ احزاب استان اظهار امیدواری کرد که فعالیّت احزاب و همکاری و همراهی آنان باعث شود مسائل فردی و گروهی و نیز مسائلی که بعضأ به شکل افراط و تفریط با آن روبه‌رو بودیم کم‌رنگ شود.
«محمدعلی طالبی» گفت: تشکیل خانۀ احزاب مدت‌زمانی است به مردم و احزاب استان وعده داده شده بود و یزد دومین استان کشور است که خانۀ احزاب با تمام گرایش‌های سیاسی در آن تأسیس شد.
وی با بیان اینکه تأسیس خانۀ احزاب در یزد نشان از پویایی احزاب استان و قدرت سیاسی آنان دارد، افزود: رشد 40درصدی احزاب از نظر کمّی از دیگر نمادهای پویایی احزاب در استان یزد است.
طالبی تعداد احزاب فعال استان را 22 حزب بیان کرد و گفت: احزاب یزد در دولت تدبیر و امید تعامل، همکاری و همراهی بسیار خوبی با دولت داشته‌اند؛ به‌گونه‌ای‌که 9 نشست مشترک با استاندار برگزار شده است.
گفتنی است در این مراسم خانۀ احزاب استان شامل احزابی با جناح‌های متفاوت به عنوان دومین خانۀ احزاب استانی در کشور به طور رسمی افتتاح شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا