استاندار يزد پيش از ظهر چهارشنبه بیستم بهمن ماه در مراسم تجليل از جانبازان نخاعي، خانواده معظم شهدا و ايثارگران استان گفت: جانبازان و ايثارگران الگوي اخلاق مداري، دين‌داري و ايمان و اعتقاد عميق به آرمانهاي انقلاب اسلامي در جامعه هستند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، آئين تجليل از جانبازان نخاعي، خانواده معظم شهدا و ايثارگران انقلاب و همسران جانبازان نخاعي استان با حضور معاون رئيس جمهوري و رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور و هیئت همراه، استاندار يزد، مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري، مشاور استاندار در امور ايثارگران، معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران و فرمانده نيروي انتظامي استان در مهمانسراي استانداري يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين مراسم ضمن تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به جايگاه ايثارگران و جانبازان در انقلاب اسلامي اشاره و بیان کرد: شما يادگاران شهدا و شهيدان زنده اي هستيد كه قلب ملّت ايران را تسخير كرده ايد.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: جانبازان، ايثارگران، آزادگان و خانواده شهدا آئينه اي براي مردم، چراغ هدايتگري ارزشمند براي اجتماع و الگوي اخلاق مداري، دين‌داري و انقلابي گري در جامعه هستند.
وي افزود: جانبازان و ايثارگران نقش مهمي در حفظ و تداوم انقلاب داشته اند و در هشت سال دفاع مقدس به خوبي اين نقش را ايفا كردند.
ميرمحمدي خاطرنشان كرد: امروز اين خانواده معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان و آزادگان هستند كه منشاء تقويت دين و ترويج ايمان و اخلاق در جامعه مي باشند.
استاندار يزد در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: مسئولان كشور و استان در انجام وظايف و مسئوليت خود در برابر خانواده شهدا، ايثارگران، جانبازان و آزادگان كوچكترين كوتاهي نداشته باشند و زمينه آرامش و امنيت خاطر آنها را فراهم كنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این مراسم گفت: استان یزد چهار هزار شهید به انقلاب تقدیم کرده، دارای 10 هزار نفر جانباز است و تعداد جانبازان بالای 70 درصد نخاعی استان 20 نفر می‌باشد.
«احمد ابراهیمی» ادامه داد: تعداد آزادگان استان یزد 762 نفر است و در دوران هشت سال دفاع مقدس نزدیک به40 هزار نفر ایثارگر از این استان در جبهه ها حضور داشتند.
ابراهیمی به اجرای طرح سپاس در استان اشاره کرد و افزود: این طرح به صورت ویژه دنبال شده و نقش مهمی در تکریم خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان داشته است.
گفتني است در پايان اين مراسم از جانبازان نخاعي، خانواده معظم شهدا و ايثارگران انقلاب و همسران جانبازان نخاعي استان با اهداي گل و هدايايي تجليل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا