تیم والیبال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، کاپ اخلاق پنجمین دوره رقابت های ورزشی کشوری کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را کسب کرد.

تیم والیبال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، کاپ اخلاق پنجمین دوره رقابت های ورزشی کشوری کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را کسب کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد، همزان با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای فراهم سازی بستری جهت نشاط و شادابی و ایجاد روحیه تعاون و همکاری در بین کارکنان سازمانی در سراسر کشور پنجمين دوره مسابقات ورزشي کشوری كاركنان سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در سه رشته فوتسال، واليبال و تنيس روي ميز در قالب 8 تيم و به  ميزباني استان مازندران در محل مجتمع تفریحی شهید عظیمی بابلسر برگزار شد؛که تیم والیبال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد توانست ، کاپ اخلاق این دوره از رقابت ها را در استان مازندران به خود اختصاص دهد .

"علی آقا افضلی" مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ضمن ابراز خوشحالی از دریافت کاپ اخلاق توسط تیم اعزامی استان گفت: ورزشکاران باید به رشد و اعتلای اهداف اخلاقی و تربیتی توجه ویژه داشته باشند. خوشبختانه در مسابقات اخلاق در سرلوحه کار گروه قرار گرفت.

وی داشتن جسمی سالم را یکی از ابزارهای تصمیم گیری راحت عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت های ورزشی موجب از بین بردن استرس ها، فشارهای کاری و فاصله گرفتن از مشکلات می شود و از کم هزینه ترین و نتیجه بخش ترین فعالیت ها برای حفظ تعادل و سلامت است.

بر اساس اين گزارش: هدف اصلي برگزاري اين مسابقات ايجاد يك فضاي فرهنگي و ورزشي بين كاركنان و ترويج صميميت و دوستي، همگرايي و همدلي واحدها و ايجاد روحيه نشاط و شادابي در كاركنان بود كه اين اهداف با نياز ها، تجارب و علايق افراد ارتباط داشته و تعيين كننده مقاصد و جهت برنامه ها به منظور كسب سلامتي، رشد و تعالي سازمان مي باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا