فرا رسیدن روز 22 بهمن و سالروز سی و هشتمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردمان غیور و ایثارگر شهر دارالعباده که همیار و همگام ...

اطلاعیه

فرا رسیدن  روز 22 بهمن و سالروز سی و هشتمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردمان غیور و ایثارگر شهر دارالعباده که همیار و همگام با امام(ره) و رهبری در طول دوران انقلاب از جان و مال خود مایه گذاشته اند تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

انقلاب اسلامی ایران مرهون جانبازیها، رشادتها و دلاور مردیهای شیرزنان و غیور مردان بزرگی است که در لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب، برای مبارزه با طاغوت و استقرار نظام سیاسی الهی هر آنچه داشتند، در طبق اخلاص نهاده و با حماسه آفرینهای خود زمینه طلوع خورشید فروزان اسلام را برپهنه ایران اسلامی فراهم کردند.

این انقلاب در طول سی و هشت سال گذشته با وجود همه فراز و نشیب ها و توطئه های دشمنان؛ با تکیه بر مردمی ولائی توانسته قله های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری فتح نموده و با عزمی راسخ در مسیر اعتلای اسلامی گام بردارد و اینک انقلاب ما، سرلوحه مردم آزادی خواه در جای جای گیتی شده و بیداری فکری تحت تأثیر آن،  همچون موجی منطقه را فرا گرفته است.

مردم بصیر و انقلابی ایران که در پایبندی به عهد و پیمان، سرآمد روزگار هستند، ایام را با همین پایداری در ایمان و عمل در کتاب تاریخ انقلاب ورق خواهند زد تا پرچم سربلندی و عزت خود را به حکومت سراسر الهی حضرت مهدی(عج) پیوند زنند.

در این ایام یاد امام (ره) و شهدای گرانقدر را گرامی می داریم و با آنها پیمان می بندیم که در راه  سعادت و سربلندی آنها استوار خواهیم ماند.

کارکنان شهرداری یزد ضمن حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن، از مردم و شهروندان عزیز یزدی و همه علاقه مندان به اسلام و انقلاب دعوت به عمل  می آورند تا با حضور  پر شور خود در این راهپیمایی عظیم، جواب یاوه گویی های استکبار به ویژه رئیس جمهور جدید آمریکا را بدهند.

 

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا