معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد چهارشنبه شب بیستم بهمن ماه با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی» معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و هیئت همراه، «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «عباس حیدری» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، «احمدعلی دشتی پور» مشاور استاندار در امور ایثارگران و «احمد ابراهیمی» مدیرکل بنیاد شهید استان با خانوادۀ شهدا، جانبازان و آزادگان استان دیدار و گفت‌وگو کردند.
معاون رئیس جمهوری، استاندار یزد و هیئت همراه در ابتدا با «محمدرضا رحیمی» آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و همسر وی دیدار کردند و این آزادۀ سرافراز خاطراتی از دوران اسارت خود بیان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی و میرمحمدی سپس در منزل «جواد فتاحی اردکانی» حضور یافتند و با این جانباز 70 درصد نخاعی که در جبهۀ فاو به فیض جانبازی رسیده بود و همسر وی دیدار و گفت‌وگو کردند.
نمایندۀ ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد همچنین با حضور در منزل پدر شهیدان «محمدحسن و محمدجواد ساعت ساز» و جانبازان «محمدحسین و ولی ساعت ساز» با «غلامرضا ساعت ساز» پدر این شهیدان والامقام و «رقیۀ شاهی» مادر شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند و مادر شهیدان ساعت ساز به بیان خاطراتی از فرزندان خود پرداخت.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری اسلامی ایران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از رحیمی جانباز و آزادۀ سرافراز، فتاحی جانباز هشت سال دفاع مقدس و پدر و مادر شهیدان ساعت ساز تجلیل کرد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا