همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت:دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به همراه مدیران نهادها و ارگان‌های استان با رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور .

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر صورت گرفت:دیدار مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به همراه مدیران نهادها و ارگان‌های استان با رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور .

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد :همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر "علی آقا افضلی" همراه با جمعی از مدیران نهادها و ارگانهای استان با  "حجت الاسلام و المسلمین ربانی" رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور دیدار نمودند.

بنابراین گزارش دراین دیدار "حجت الاسلام و المسلمین ربانی" ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر بیان داشت: نعمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی برای مردم ایران اسلامی است و باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی در ادامه ضمن اشاره به عده ای از افراد که در زمان پیامبر اکرم (ص) معجزات الهی را می دیدند ولی ایمان نمی اوردند؛ خنثی شدن توطئه های دشمنان علیه انقلاب را از معجرات الهی برشمرد و افزود : خداوند در قرآن می‌فرماید از نعمت‌هایی که به شما دادیم یاد کنید و ما وظیفه‌داریم قدر این نعمت الهی را دانسته و از این نعمت بزرگ یاد کنیم.

"حجت الاسلام و المسلمین ربانی" هدف از برگزاری این دیدار را  قدردانی از همکاری‌های مدیران نهادها و ارگان های استان و معرفی مرکز خدمات حوزه های علمیه  و افزایش همدلی و همکاری میان ایشان عنوان نمود .

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه در طول تاریخ ایران هر زمانی که ایمان مردم به میدان آمد موفق شدیم، افزود: ایمان است که به مردم انگیزه می‌دهد تا با شوق برای دفاع از میهن اسلامی به میدان بروند و اجازه ندهند حتی یک وجب از خاک ایران جدا شود همان‌طور که در زمان جنگ تحمیلی شاهد این جانفشنانی بودیم.

در پایان حاضرین در جلسه به ارائه گزارش عملکرد حوزه مدیریتی خود در خصوص همکاری با مرکز خدمات حوزه های علمیه یزد پرداختندکه در این میان ."علی اقا افضلی" مدیر کل آموزش فنی  حرفه ای استان یزد ضمن اشاره به امضاء تفاهم نامه همکاری بین اداره کل و مرکز خدمات حوزه علمیه استان به ارائه گزارش در خصوص اجرای دوره های آموزشی مهارتی ویژه طلاب و خانواده گرامیشان پرداخته و آمادگی این اداره کل را به منظور ارائه خدمات آموزشی مهارتی مورد نیاز حوزه های علمیه اعلام نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا