معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار یزد صبح پنج شنبه 21 بهمن ماه از مرکز توان‌بخشی حضرت ثامن الائمه(ع) یزد بازدید و با جانبازان این مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ايثارگران و هیئت همراه، «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «عباس حیدری» مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، «سیدحسین میرحسینی» معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، «احمد ابراهیمی» مدیرکل بنیاد شهید و جمعی از مسئولان استان از مرکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی حضرت ثامن الائمه(ع) یزد بازدید کردند.
نمایندۀ ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع 22 جانباز 70 درصد این مرکز ضمن تقدیر از ایثار و صبوری آنها در برابر سختیها خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک فاز اول این مرکز در پنج طبقه ساختمان و چهار هزار و 500 متر مربع زیربنا طبق دستور رئیس جمهوری و از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری به استان یزد تامین خواهد شد.
گفتنی است در چشم انداز مرکز توان‌بخشی حضرت ثامن الائمه(ع) یزد استخر، سالن آمفی تئاتر، فضای درمانی و توان بخشی درنظر گرفته شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا