«رقیه کرمانیان» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد به مناسبت 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری متن کامل پیام مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تداعی‌کنندۀ اتّحاد و یکپارچگی ملّت ایران و یادآور آرمان عظیم «تحوّل» برای همۀ ایرانیان است.
اینک که به لطف پروردگار، رهبری‌های حضرت امام خمینی(ره)، دلسوزیهای مقام معظم رهبری و تکاپوهای یاران و دوستداران نظام به «استقلال» و «آزادی» رسیده‌ایم؛ «جمهوری اسلامی» را ارج می‌نهیم و برای بازخوانی مشارکت بانوان دراین پیروزی بزرگ، به میدان اتّحاد و همبستگی خواهیم آمد.
پیروزی انقلاب اسلامی ایران رویدادی مبارک است که بی تردید تنها با همدلی و همبستگی همۀ ایرانیان اعم از مرد و زن رقم خورده است.
از همۀ بانوان ایران زمین؛ چه آنهایی که در صحنه‌های روشنگری حضور داشتند و چه آنهایی که برکات این پیروزی را به چشم دل دیده‌اند، خواستاریم تا برای یادآوری مجاهدت‌ها، شهادت‌ها، صبرها و استقامت‌های آن روزگار به عرصه بیایند و در سال‌روز ایام‌الله فجر نشان دهند بانوان ایران‌زمین همچنان به آرمان‌های اصیل جامعۀ اسلامی پایبند هستند.
انقلاب اسلامی ایران آغازگر تحولات بزرگ در تاریخ سیاسی کشور و طلایه دار فرصت های ناب رشد و تعالی بانوان ایران زمین بود.
بانوان استان یزد همچون گذشته نشان خواهند داد در مقابل هرگونه استبداد ایستاده‌اند و با ایمان به برابری و عدالت «ظلم‌ستیزی» و «حق‌طلبی» را فریاد خواهند زد.
وعدۀ فریاد ما بانوان یزدی، راهپیمایی 22بهمن ماه 1395

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا