آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مردم امروز هم مثل سال‌های قبل حضور بسیار پرشوری در راهپیمایی 22 بهمن داشتند.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به ویژه راهپیمایی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مهمی در موفقیت‌های انقلاب داشته و دارد، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی نشانه ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است.

امام جمعه یزد وحدت را یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه اسلامی دانست و عنوان کرد: تبعیت از ولایت فقیه در تمام زمان‌ها، تنها را ایستادگی در برابر استکبار جهانی و دستیابی به موفقیت است.

ناصری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و هدایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به پیشرفت‌های بسیاری دست پیدا کرده، عنوان کرد: یکی از مهمترین وظایف ما حفاظت و حراست از این ارزش‌ها و دستاوردها است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری و عمل به فرامین آن حضرت زمینه قرار گرفتن در مسیر حراست از ارزش‌های انقلاب را فراهم می‌کند.

وی به آغاز ایام فاطمیه اشاره کرد و ادامه داد: حضرت زهرا(س) نخستین شهید راه ولایت بود و پس از تحمل سختی‌های بسیاری که در راه پایداری ولایت حضرت علی(ع) تحمل کردند، به شهادت رسیدند.

امام جمعه یزد ولایت‌پذیری و دفاع از ولایت را از جمله بارزترین ویژگی‌های حضرت زهرا(س) دانست و عنوان کرد: آن حضرت بهترین الگو برای زنان و دختران ایران اسلامی هستند و لازم است که همه دختران و زنان ایشان را الگوی خود قرار دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا