«سیدمحمد میرمحمدی» استاندار يزد از حماسۀ ملّی و حضور باشكوه و پُرشور مردم استان در راهپيمايي 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام استاندار یزد به شرح زیر است:
هوالوحيد
انّ هذه امّتكم امّه واحده و انّا ربّكم فاعبدون
همانا اين امت شما، امت واحده است و من پروردگار شما هستم پس فقط مرا پرستش كنيد.
مردم مومن، فهيم و رشيد استان يزد
سلام عليكم
حضور چشم‌گير، با نشاط و وحدت آفرين شما در راهپيمايي یوم الله 22 بهمن ماه كه به مناسبت تكريم و تعظيم سي و هشتمين سالروز پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در مناطق و شهرهاي مختلف استان، همپا و همراه خيل عظيم و ميليوني مردم ديگر استانها و شهرهاي كشور رخ داد، اتفاقي مبارك و فرح‌بخش براي همه دوستداران ايران هميشه سربلند بود و از سوي ديگر، رخدادي ناخوشايند و مايوس كننده براي همه مستكبران و استعمارگران بود كه چشم طمع به عدول مردم ايران از آرمانهاي والايشان، دوخته و براي دست‌اندازي به منابع مادي و معنوي ايران عزيز و اسلامي ما، كيسه دوخته اند.
مردم سراسر ايران اسلامي، با سر دادن نداي وحدت و همبستگي ملّي و تاسي به هدايت الهي مبني بر پيمايش امت واحده ديگربار هشداري جدّي را به همه بدخواهان و ستم پيشه‌گان مستبد و طاغيان زمان دادند.
مردم نوع دوست و صلح جوي ايران سربلند، نشان دادند كه با وجود همه اختلاف نظرها و سليقه ها وقتي تهديد و يا حتي تعدّي زياده خواهان را ببينند و بدانند، دست در دست يكديگر  از آرمانها و اهدف خود به هيچ قيمتي نمي گذرند و با رشادت و از خودگذشتگي هميشگي و تاريخي‌شان، از اسلام و انقلاب و تماميت ارضي دفاع خواهند كرد.
آرمانها و اهدافي كه مبتني بر استقلال و آزادي خدادادي به همه انسانهاست و همسو با ارزشهاي نيك ديگر انسانهاي آزاد انديش و منصف دنياست.
صميميت و همدلي‌ای كه در راهپيمايي امروز شما مردم خداجو موج مي زد، يادآور ستيزۀ شما با استبداد تاريخي شاهنشاهي در دهم فروردين سال 57 به رهبري حضرت امام خمینی (ره) و هدايت حضرت آیت الله شهيد صدوقي(ره) در يزد و ديگر مصلحان و رهبران نيكخواه يزد و ايران بود.
اینجانب با گراميداشت ياد همه شهيدان شاهد انقلاب اسلامی و امام شهيدان كه بنيانگذار اين انقلاب مردمي و خدايي بود، از پيشگاه حضرت دوست مي خواهم با عنايت هميشگي و هدايت پيوسته‌اي كه در حق اين مردم خوب و خداجو داشته و دارد، همچنان ملت سرافراز ما را در راه صلاح و فلاح، راهنما و دستگير بوده و آينده‌اي درخشان و پُرفروغ، همراه با رشد هرچه بيشتر مادي و معنوي براي همه مردم دنيا و جامعه بشري را رقم زند.
آمين.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا