معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان بر ضرورت ایجاد بانک اطّلاعاتی برای ساماندهی مؤسّسات خیریّه و تشکلهای خیّری استان تاکید کرد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، بعدازظهر شنبه 23 بهمن ماه هفتمین جلسۀ هیئت نظارت بر سازمانهای مردم نهاد استان با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، «مجید جوادیان زاده» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، «مصطفی سالاری» فرماندار یزد و اعضای این هیئت در استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست گفت: لازم است بانک اطلاعاتی جامع و کاملی از تشکلهای خیّری استان تهیه شود تا افرادی که می‌خواهند به نیازمندان کمک کنند، اعتمادشان به این گونه مؤسسات و سازمانهای مردم نهاد افزایش یابد.
طالبی ادامه داد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید فضای بسیارخوبی در کشور برای فعالیت سازمانهای مردم نهاد فراهم شده و شایسته است اطلاعات این تشکلهای مردمی احصا و شبکۀ ملّی اطلاعات سازمانهای مردم نهاد راه‌اندازی شود.
گفتنی است در این نشست مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری دستورالعمل ابلاغی از وزارت کشور در رابطه با مقررات جمع‌آوری کمکهای مردمی توسط مؤسسات خیریّه و عام‌المنفعه را قرائت کرد و درخصوص تشکیل کارگروه ساماندهی و نظارت بر فعالیت مؤسسات خیریّۀ استان تبادل نظر و هم‌اندیشی انجام شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا