دوره آموزش مدیریت انرژی ویژه مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان یزد به مدت دو روز در سالن کنفرانس برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

دوره آموزش مدیریت انرژی ویژه مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان یزد به مدت دو روز در سالن کنفرانس برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، فاطمه زارع رئیس گروه مدیریت مصرف این شرکت، افزود: در طول اولین دوره شرکت‌کنندگان با وضعیت انرژی ایران و جهان، رشد شدت مصرف انرژی در ایران و لزوم اجرای راهکارهای بهینه‌سازی و منافع اقتصادی مدیریت مصرف آشنا شدند و در بخش دیگری از دوره، شرکت کنندگان با انواع موتورهای الکتریکی، راهکارهای عملی بهینه‌سازی و انتخاب موتورهای مناسب و پربازده، سیستم روشنایی و طراحی روشنایی بهینه آشنا شدند.

در روز دوم آموزش نیز، مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان در خصوص بهینه‌سازی در بخش کوره‌ها، پمپ‌ها و سیستم‌های هوای فشرده مورد آموزش قرار گرفتند و در نهایت شرکت‌کنندگان با مدیریت انرژی، ممیزی انرژی، انواع ممیزی و مراحل ممیزی انرژی در صنعت آشنا شدند تا صنعت استان، با توجه به میزان مصرف و تجهیزات خود بخشی از مصرف خود را بهینه نموده و هزینه‌های خود را کاهش دهد.

زارع هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مدیران انرژی و تولید صنایع بزرگ استان با وضعیت صنعت برق و راهکارهای بهینه‌سازی برای کنترل و مدیریت پیک بار ذکر کرد.

شایان ذکر است، در اجرای طرح‌های پیک سایی سال 95 با انعقاد قرارداد همکاری با مبلغ ۴ میلیارد تومان به صنایع بزرگ استان تخفیف داده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا