صدا و سیمای مرکز یزد با تولید و پخش برنامه های متنوع به استقبال نوروز 96 می رود

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد " همزمان با فرارسیدن سال نو وطلیعه خجسته بهار طبیعت صدا و سیمای یزد با تدارک گسترده و تولید ویژه‌ برنامه‌های عیدانه خود به استقبال بهاری نو در سال جدید می‌رود تا با ایجاد روحیه نشاط و امیدواری، سالی پر برکت وشاد را برای مخاطبان خود رقم بزند.

معاونت صدای مرکز با برنامه های  : "باغ بهار"ویژه برنامه رادیویزد در تعطیلات سال جدید است که صبحها ازساعت10الی 12 بمدت120دقیقه از 28اسفندتا 13فروردین با رويكرد تفریحی سرگرمی در بخش هاي مختلف و متنوع با هدف راهنمايي گردشگران و اطلاع رساني به مردم لحظاتی شاد و به ياد ماندني ومفرح، همراه لحظات نوروزی مردم و مسافران نوروزی می شود.

برنامه"بهارکویر"دربعداظهرهای نوروز از ساعت 18الی20:30به مدت 150دقیقه همراه شنوندگان رادیو یزد است واز بخشهای نمايش هاي طنز، عيدانه، مسابقه، گزارش، گردشگري، گزارش از شهرستان ها و پوشش اذان مغرب و ... تهيه شده است.

به مناسبت ایام نوروز برنامه "چادیشب"هرشب از ساعت21:35 الی22:30 درشبهاي نوروزي و با حال و هواي بهاري  پخش مي‌شود.

رادیویزد ویژه برنامه  بسیار جذاب "ترانه بارون "را بصورت ویژه از ساعت 16الی17:30برای مخاطبان خود تدارک دیده و به روی آنتن می برد.

رادیو یزد نمایش سریالی" زندگی شما"را در15قسمت مجزا برای ایام عید آماده پخش کرده است. این نمایش در مورد زندگی زوجی جوان که تهیه کننده وگوینده رادیو هستند ومیخواهند برنامه ای برای تعطیلات نوروز بسازند و اتفاقاتی که در این راه برایشان پیش می آید و...

نمایش زندگی شما به تهیه کنندگی اکرم السادات موسوی وکارگردانی حمید طلایی برای پخش رادیو یزد در تعطیلات نوروز آماده میشود.

همچنین برنامه"صدای پای نوروز"ويژه تحويل سال نو درروزسی ام اسفند به مدت120دقيقه ازرادیو یزد پخش مي شود.

همچنین معاونت سیمای مرکز یزد نیز فرارسیدن نوروز باستانی 96را با تولید و پخش برنامه های متنوع جشن میگیرد. سیمای شبکه تابان در آغازین لحظات تحویل سال نو با ویژه برنامه تحویل سال در یک ارتباط زنده تلویزیونی از امامزاده سیدجعفر(ع) یزد مراسم تحویل سال را پخش میکند .

برنامه " چتر شکوفه " با بخش های : همشهری سلام . گزارش طنز . نمایش . خواننده . نماهنگ معرفی ابنیه تاریخی یزد. یادگاری که توسط میهمانان برنامه اجرا می شود .تبریک عید نوروز توسط مشاغل مختلف انجام می شود و همچنین پخش تصاویر ارسالی از طرف بینندگان از ساعت 21 تا 23 هر شب به تهیه کنندگی و اجرای عباس گلرسان به سمع و نظر مخاطبان رسانه استانی می رسد .

برنامه " عیدانه " هر صبح روز عید به تهیه کنندگی سید محسن شمس الدینی با اجرای مهدی قانع با بخش های : گزارش. مصاحبه . گزارش از مشاغل و عید دیدنی . نغمه بهار که با صدای بهروز رضوی حافظ خوانی انجام می شود . اجرای موسیقی زنده . معرفی شهرستانهای استان و ارتباط با استودیو پلیس برای توصیه های راهنمایی و رانندگی و اطلاع از وضعیت ترافیکی شهر به روی آنتن شبکه تابان می رود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا