اولين جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور كه تابستان سال جاري آغاز شده بود، به مرحله پاياني رسيد.

اولين جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت در سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور كه تابستان سال جاري آغاز شده بود، به مرحله پاياني رسيد.

    به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد:اين جشنواره با هدف شناسايي نخبگان و متخصصان حوزه هاي مهارت آموزي الكترونيكي و توسعه و ترويج آن براي آحاد جامعه و به ويژه جوانان و به همت شوراي راهبردي و دفتر توسعه فناوريهاي نوين آموزشي سازمان برگزار شد.

بنا براين گزارش، جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت،در محورهاي توليد شبيه سازها و نرم افزارهاي: كاربردي آموزشي مبتني بر رايانه، تلفن همراه، تبلت، تلفن ها و تلويزيون هاي هوشمند،انيمشين، فيلم هاي آموزشي، معرفي وب سايت ها و رقابت در زمينه ارائه ايده هاي خلاقانه و نو در زمينه مهارت آموزي فعاليت خود را آغاز كرد.

حسين بابائيان، دبير اجرايي كميته جشنواره مذكور بيان داشت:با عنايت به تأكيدات رياست محترم سازمان مبني بر رويكرد آموزش هاي مهارتي سازمان در قالب محتواي الكترونيكي،اين جشنواره با تصويب شيوه نامه در خرداد ماه سال جاري و ابلاغ آن به اعضاء شوراي راهبري فعاليت خود را در دو بخش كميته  علمي و اجرايي و با استقرار در مركز تربيت مربي و پژوهشهاي فني و حرفه اي،  آغاز به كار كرد.

وي افزود: پس از اعلام عمومي و فراخوان،در مجموع و پس از دوره تمديد مهلت ثبت نام آثار سيصد و 41 اثر به دبيرخانه واصل شد كه از اين تعداد 300 و بيست وشش اثر به مرحله داوري راه يافت.  در خاتمه بيست و يك محتواي الكترونيكي به عنوان آثار برتر برگزيده شد.

بابائيان،در ادامه سخنان خود، به همكاري شركاي اجتماعي و حاميان مالي اين جشنواره اشاره و آن را اثر بخش دانست.

دبير اجرايي كميته جشنواره،با اشاره به استقبال گسترده مخاطبين از اين جشنواره،ضمن اشاره به جوايز نفرات برتر،اعلام كرد:اين آثار پس از موافقت صاحبان آن با حفظ اثر معنوي در شبكه هاي اجتماعي مطرح كشور و رسانه هاي آموزشي ارائه خواهد شد و منافع مالي آن به نفع صاحب اثر محفوظ خواهد بود.

شايان ذكر است،آيين اختتاميه و تجليل از برگزيدگان نخستين جشنواره ملي محتواي الكترونيكي با طعم مهارت،15 اسفند ماه سال جاري با حضور معاون رييس جمهور،وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، وزير تعاون كار و رفاه اجتماعي،رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور،مديران، معاونين و مسئولين فناوري ادارات كل استانها در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات برگزار مي شود.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا