معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تاکید براینکه حضور مردم در صحنه های مختلف می‌تواند یاری رسان حکومت و دولت در زمینه پیشرفت، توسعه و آبادانی باشد، گفت: هیچ مشکل امنیتی و سیاسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورد.
"حمید ذکاء‌اسدی" صبح امروز یکشنبه 8 اسفندماه در کارگاه آموزشی و همایش توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد با حضور مشاور وزیر کشور ابراز امیدورای کرد: بتوانیم در راه رسیدن به اهدافی که سازمان‌های مردم‌نهاد دنبال می‌کنند، کمک‌های مناسب را انجام دهیم.
 
به گزارش  اعتدال به نقل از ایسنا ، وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و حضور مردم در صحنه اتفاق افتاد، یادآورشد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز گروهک‌های منافق که در فکر تجزیه کشور بودند با ایستادگی مردم روبه‌رو شدند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با تشریح حضور مردم در صحنه‌های مختلف کشور، خاطرنشان کرد: مردم در دوران دفاع مقدس نیز وارد صحنه شدند و با کمک آنها بود که این موفقیت حاصل شد به گونه ای که  در طول چند صد سال اخیر، حتی یک سانتی‌متر از خاک کشور جدا نشد.
 
ذکاءاسدی با تاکید براینکه کشور در حال حاضر با نبرد اقتصادی روبروست، تصریح کرد: اکنون هم حضور مردم می‌تواند یاری رسان حکومت و دولت در زمینه پیشرفت، توسعه و آبادانی باشد.
 
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مردمی بودن اقتصاد مقاومتی، گفت: هیچ مشکل امنیتی و سیاسی نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از معضلات اجتماعی به عنوان تهدید اصلی یاد کرد و افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد فرماندهانی هستند که علیه مشکلات فرهنگی و اجتماعی فعالیت می‌کنند بنابراین برگزاری کارگاه های آموزشی می‌تواند علم این سازمان ها را بروز کند.
 
ذکاء اسدی با تاکید براینکه در دولت یازدهم به معضلات اجتماعی بهای بیشتری داده شده است، یادآورشد:  سازمان‌های مردم‌نهاد که در بطن جامعه حضور دارند و دردها را می‌فهمند، می‌توانند حرکت گسترده‌ای در این زمینه انجام دهند و بدون آنان رفع مشکلات اجتماعی دشوار است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا