با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رئیس جمهور، سامانه ثبت تخلفات در یزد به طور همزمان با ۲۱ استان کشور به بهره برداری رسید

بنابر گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، محسن صادقیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، در مراسمی که به مناسبت افتتاح همزمان ۵۲۷ سامانه ثبت تخلفات در ۲۱ استان کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی معاون اول رئیس جمهور برگزار شد،‌ اظهار داشت: در راه ‌های استان یزد ۴۹ سامانه ثبت تخلفات جانمایی و اجرا شده که ۳۶ سامانه آن آماده بهره‌برداری است و از امروز مورد استفاده قرار می گیرد.

صادقیان اضافه نمود: این سامانه‌های هوشمند در پنج محور شریانی نصب شده و ۴۵۰ کیلومتر از جاده های استان یزد را پوشش می دهد.

این مقام مسئول یادآور شد: ۱۳ سامانه دیگر نیز در یک محور اصلی به طول ۱۸۰ کیلومتر به زودی راه اندازی خواهد شد که با این حساب بخش قابل توجهی از جاده های استان یزد زیر پوشش این سامانه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، ادامه داد: البته این دوربین ها تنها برای ثبت تخلفات نیست و تمام پلاک‌ها را ثبت می کند و سایر دستگاه ها نیز در صورت نیاز امکان استفاده از آن را دارند ضمن اینکه با این سامانه ها امکان کنترل بار بدون بارنامه در جاده‌ها نیز فراهم می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا