نماینده مردم یزد و اشکذر در دیدار با مدیرکل راه آهن خواستار توجه بیشتر مسئولان راه آهن به مشکلات مردم یزد در مسائل راه آهن و رفت و آمد قطارها شد.


سید ابوالفضل موسوی بیوکی در دیدار با محمد زاده مدیر عامل راه آهن کشور به  ضرورت رعایت  مفاد برنامه ششم و اولویت خطوط ریلی در برنامه و همچنین موقعیت یزد در مرکز ایران و چهار راه خطوط ریلی کشور تاکید کرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود :در صورت سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی برای خرید واگن مسافری و حمل بار و همچنین لکوموتیو و دیزل حمایت های لازم از سوی دولت برای در اختیار گذاشتن زمین و منابع فاینانس و حمایت های فنی و مالی و نظارتی از مهمترین نکات به شمار می رود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با مرور حادثه  تلخ  برخورد قطار  اخیر  و تاثیرات آن بر افکار عمومی و در پیش روی بودن تعطیلات نوروزی افزود  خطوط ریلی بعنوان یک سرویس حمل و نقل ایمن علیرغم تمامی مشکلات همچنان جایگاه خود را در بین مردم دارد و بایستی به گونه ای برنامه ریزی و عمل نمود تا شاهد حوادث تلخ گذشته در این خطوط نباشیم و مردم با  امنیت خاطر سفر نمایند و از خدمات متناسب  برخوردار باشند .

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در خاتمه ضمن بر شمردن برخی از مشکلات از جمله فرسوده بودن واگنها ومساله تاخیرها و سرویس خدمات بخش ریلی خواستار پیگیری مسئولان راه آهن و رفع این مشکلات در حوزه انتخابیه اش شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا