معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان آمادگی، همکاری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرائی استان در مقابله با آنفلوآنزای پرندگان را قابل تقدیر دانست.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان عصر شنبه 14 اسفند ماه با حضور معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرمانداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.
معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران در این نشست و پس از شنیدن گزارش مدیرکل دامپزشکی استان در خصوص مقابله با آنفلوآنزای حاد پرندگان، بر لزوم آموزش همگانی و اطلاع رسانی های لازم به مردم جهت جلوگیری از انتشار شایعات و برهم خوردن آرامش جامعه تاکید کرد.
«محمدفرید لطیفی» در رابطه با هماهنگی بین بخشی دستگاه های مرتبط و نظارت بر حُسن اجرای وظایف دستگاهها تاکید کرد و ضمن اشاره به اهمیت جهت دادن خسارتها به سمت بیمه ها، خواستار اجرای بیمۀ اموال منقول و غیرمنقول دستگاه های اجرایی کشور شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری در این نشست از انعقاد قرارداد بیمه حوادث منازل مسکونی شهری و روستایی استان با حمایت این اداره کل خبر داد و اظهار امیدواری کرد: در سال آینده با همکاری مردم استان اکثر منازل بیمه حوادث شوند.
«هادی هادی نسب» همچنین اقدامات دستگاه های اجرایی استان در راستای تحقق سند آموزش مدیریت بحران در سال 95 را خوب ارزیابی کرد.
«سیدرضا خادمی» مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری نیز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گزارشی از مطالعات انجام شده برای تهیه طرح دفع آبهای سطحی شهرستانها و 23 شهر استان و نیز اقدامات انجام شده جهت تهیه و اجرای طرح جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی شهرها ارائه کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا