نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، گفت: توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا افزایش یابد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید برگزار شد، با اشاره به اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران از ارزش بالایی برخوردار است اظهار داشت: ارزش کاری که ما انجام می‌دهیم به این است که به موقع و به صورت کامل انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این توفیق خداوندی است که ما بتوانیم به در بنیاد شهید به خانواده شهدا و ایثارگران و در نهادهایی از جمله کمیته امداد به نیازمندان خدمت کنیم و باید شکر این نعمت را به صورت ویژه به جا آوریم.

امام جمعه یزد شکر این خدمت را به وسیله عمل درست به وظایف دانست و گفت: گاهی مواقع ممکن است افرادی که در ادارات به ما مراجعه می‌کنند ناراحت و عصبانی باشند و حتی مطلب ناراحت کننده‌ای هم بیان کنند ولی ما باید با آرامش به آنها پاسخ دهیم و سعی کنیم آنها را آرام کنیم.

استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه یزد عنوان کرد: بعضی مواقع دیده می‌شود که افراد به ادارات مراجعه می‌کنند تا خدمتی دریافت کنند ولی رفتارها و یا عدم انجام کار را که مشاهده می‌کنند از حضورشان در اداره پشیمان می‌شوند.

ناصری تصریح کرد: ممکن است در بسیاری مواقع واقعا مسئول مربوطه کاری از دستش برای رفع مشکلات آن فرد بر نیاید ولی می‌تواند با رفتار مناسبش به آن فرد آرامش دهد و متقاعدش کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی باید از سنین پایین انجام شود، عنوان کرد: نکته دیگری که در ارتباط با بحث ایثارگران وجود دارد، بحث مباحث فرهنگی مرتبط با آنها و خانواده‌شان است.

رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: جمعیت بسیار زیادی تحت پوشش این نهاد در استان یزد هستند که لازم است نسبت به مباحث فرهنگی آنها و آموزش‌های مباحث دینی به آنها است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا