از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد صورت گرفت:تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)

از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد صورت گرفت:تجلیل از بانوان شاغل در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد همزمان با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س)

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تکریم مقام زن و مادر طی مراسمی که با حضور "علی آقا افضلی"مدیر کل"رضا نویدی"معاون اداری و پشتیبانی"حسن دهقان"مدیر حراست،"حجت الاسلام والمسلمین رضایی" امام جماعت،"مریم زمانی"مشاور امور بانوان برگزار شد از بانوان شاغل در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است :در این مراسم"علی آقا افضلی" ضمن تبریک این روز به بانوان شاغل تصریح کرد: زن به عنوان یک مادر و به عنوان یک همسر می تواند در جامعه نقش اساسی داشته باشد و با تربیت نسل سالم و صالح موجب رشد و بالندگى جامعه شود که استعدادهاى درونى انسان و حفظ سلامت روحى جامعه به این نقش وابسته است.

"حجت الاسلام والمسلمین رضایی"  نیز در ادامه با اعلام این که حضرت زهرا (س) جامع فضائل اخلاقی است، افزود: ما باید به عنوان پیروان حضرت فاطمه زهرا (س)، ایشان را الگوی خود قرار دهیم و مبانی اخلاقی آن حضرت را در زندگی خود، مد نظر قرار دهیم. امت اسلامی، همواره زنانی تربیت کرده که شایسته است الگوی دیگران باشند. زن مسلمانِ از این الگوها کم ندارد؛ چرا که زنانی از بستر تاریخ برخاسته اند که بشریت به وجود آنان افتخار می کند و امت اسلامی از داشتن آنان به خود می بالد ولی همه این ها باید به یک الگوی مطلق منتهی شوند که کسی جز دخت والامهر پیامبر (ص) حضرت فاطمه زهرا(س)  نیست.

درپایان این مراسم مشاور امور بانوان این اداره کل گزارشی از برنامه ها و اقدامات امور بانوان را ارائه داد و در پایان پس از استماع سخنان حاضرین در جلسه و پاسخ به خواسته های آنان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای از آنان تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا