استاندار یزد در نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با مسئولان شعب کشیک نوروزی پست بانک استان یزد، گفت: نصب خودپرداز در روستاها مشکل جابه‌جایی پول روستاییان را حل کرده است‌ و اقدامات پست‌بانک در این‌باره ارزشمند است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، « سید محمد میرمحمدی» دوشنبه 30اسفند، همراه با «محمود واعظی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شعب کشیک نوروزی پست بانک استان یزد بازدید کرد.
استاندار یزد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خوشبختانه پست بانک پاسخ خوبی به رفع مشکلات روستاییان داده، افزود: روستاییان احساس می‌کنند باید از خدمات شهری بهره‌مند شوند که پست بانک در این‌باره اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
سید محمد میرمحمدی بیان کرد: نصب خودپرداز در روستاها مشکل جابه‌جایی پول روستاییان را حل کرده است‌.
وی دو رویکرد در اشتغال را حفظ و ایجاد اشتغال دانست و در این‌باره گفت: دولت تمهیداتی برای حفظ و ایجاد اشتغال در استان یزد اندیشیده که تلاش برای تسهیل و رفع موانع تولید و نیز رفع مشکل آب کشاورزی از آن دسته است.
استاندار یزد بیان کرد: در استان یزد از ابتدای دولت تدبیر و امید ۷۰۵واحد صنعتی ایجاد شده به‌طوری‌که روزانه 9 اشتغال در بحث صنعت در دولت تدبیر و امید ایجاد شده است.
میرمحمدی در خصوص رفع مشکل اشتغال فارغ‌التحصیلان گفت: توسعۀ پارک‌های علم و فناوری و ایجاد مرکز شتاب‌دهی نوآوری از اقدامات دولت برای اشتغال فارغ‌التحصیلان بوده است.
استاندار یزد با بیان اینکه از دیگر رویکردهای استان برای حفظ و ایجاد اشتغال ایجاد رابطه میان دانشگاه و صنعت است، افزود: هدف دولت این بوده است که از همۀ ظرفیت‌های علمی و فناوری استان استفاده شود.
وی بیان کرد: پنج منطقۀ ویژۀ پارک علم و فناوری در کشور وجود دارد که از آن میان منطقۀ ویژۀ علم و فناوری استان یزد پیشرفت‌های خوبی در زمینۀ ارتباطات و فناروی اطلاعات نسبت به دیگر نقاط کشور داشته است.


همراهی وزارت ارتباطات برای رسیدن به شاخص‌های شهر هوشمند یزد


نمایندۀ مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست به تلاش‌های استان یزد برای تبدیل به شهر هوشمند اشاره کرد.
«سید ابوالفضل موسوی بیوکی»  اظهار امیدواری کرد: شهر هوشمند و دولت الکترونیک که پایه و اساس آن فناوری ارتباطات و اطلاعات است با همراهی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شاخص‌های مطلوب برسد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا