سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد از برگزاری مراسم روز درختکاری توسط جوانان بشردوست و اعضا کانون های دانش آموزی هلال احمر شهرستان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد / حسین مجیبی فر سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : به رسم هر سال مراسم زیبای درختکاری با شکوه و انگیزه‌ای بیشتر از سال‌های قبل توسط قشرهای مختلف و اعضای جوانان و اعضا کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد  در منطقه شاهدیه  با حضور مسدولین استانی و با همکاری اداره منابع طبیعی و شهرداری برگزار شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : از آنجایی که یکی از وظایف ما در جمعیت هلال احمر و حوزه جوانان فرهنگ سازی در جامعه است و حضور اعضای جوانان هلال با اجرای برنامه طرح ملی نهضت سبز (همیار طبیعت باشیم) و کاشت نهال و گل باعث ایجاد فرهنگ درخت کاری در میان آنان و سایر اقشار جامعه خواهد شد.

مجیبی فر  با بیان اینکه داشتن هوای سالم از نعمت های خداوند به شمار می‌رود و باید در حفظ آن کوشا باشیم، افزود: یکی از دلایل اصلی تغییرات هوایی که امروزه به ویژه در استان شاهد آن هستیم، بی توجهی های انسان ها نبت به منابع طبیعی است که باید با فرهنگ سازی از ایجاد شرایط بدتر پیشگیری کنیم.

این مقام مسدول خاطر نشان کرد : اگرچه خشک سالی در انهدام منابع خدادادی استان تأثیرگزار است ولی با مدیریت صحیح می توان اثرات مخرب زیست محیطی  را کاهش داد و از آلودگی هوا نیز جلوگیری کرد.
وی تصریح کرد: کاشت نهال و در نتیجه افزایش سرانه فضای سبز، هوای سالم را در پی خواهد داشت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا