مدير روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران از شوراي اطلاع رساني شركت شهركهاي صنعتي كشور به عنوان اتاق فكري براي اطلاع رساني هاي لازم در بخش صنعت و برنامه هاي حمايتي از صنايع كوچك و متوسط نام برد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي يزد، غلامرضا ديوسالار در نخستين جلسه شوراي اطلاع رساني اين شركت گفت: استان يزد به عنوان چهاردهمين استان كشور شوراي اطلاع رساني را با حضور كليه اعضاء تشكيل داده است كه اميدواريم زمينه هاي مثبتي در حوزه هاي اطلاع رساني و آكاهي بخشي در استان شاهد باشيم.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص حمايت از صنايع كوچك و متوسط و نگاه ويژه ايشان به اين بخش از صنعت اظهار داشت: تشكيل منسجم و منظم اين شورا مي تواند تاثير بسزايي در آگاهي بخشي در بين مردم از وضعيت صنايع استان و اقدامات حمايتي دولت داشته باشد.

ديو سالار در خصوص اهداف تشكيل شوراي اطلاع رساني شركت شهركهاي صنعتي كشور گفت: ارتقاء سطح آگاهي جامعه به ويژه اصحاب رسانه از سياست ها و مأموريت هاي سازمان، ايجاد كمپين هاي تبليغاتي و موج رسانه اي در كشور، تقويت توليد داخلي و تغيير نگرش به خريد كالاي ايراني، مديريت شرايط بحراني و فضاسازي منفي رسانه اي، گسترش و تعميق اطلاع رساني با محوريت معرفي جايگاه صنايع كوچك در اقتصاد و بهبود فضاي كسب و كار از جمله مهمترين اهداف اين شورا مي باشد.

وي در خصوص اقدامات صورت گرفته در 40 ماهه اخير در شهركها و نواحي صنعتي كشور گفت: در طي اين مدت 8468 طرح سرمايه گذاري با اشتغالزايي بيش از 148 هزار نفر در شهركها و نواحي صنعتي كشور به بهره برداري رسيده است.

اين مقام مسئول افزود: در دولت تدبير و اميد 2855 واحد صنعتي غير فعال،‌ مجدداً راه اندازي و به چرخه توليد بازگشته اند كه زمينه اشتغال بالغ بر 33 هزار نفر فراهم شده است.

ديوسالار در پايان با بيان اينكه شبكه ايران كالا راه اندازي شده است اظهار داشت: با هماهنگي هاي صورت گرفته، واحدهاي صنعتي مي توانند از اين فرصت بوجود آمده براي معرفي توليدات و كالاهاي داخلي به مصرف كنندگان نهايت استفاده را ببرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا