آخرین نشست شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در سال جاری، ظهر سه‌شنبه 17 اسفند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در محل این اداره کل برگزار شد.

 یزدفردا- به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان خدوم کتابخانه‌های عمومی استان، از تلاش‌های یک‌ساله این مجموعه در راستای ارتقای فرهنگ مطالعه قدردانی کرد.

محمدعلی طالبی، بیان داشت: موفقیت هر مجموعه‌ای ناشی از هنر مدیریت رأس آن است که با ایجاد انگیزه در همکاران خود و فراهم آوردن امکانات و ظرفیت‌های لازم، به پیشرفت آن مجموعه کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در واقع بار موفقیت یک سازمان بر دوش مدیر توانمند و کارکنان پرتلاش و همراه است.

رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در سخنانی کوتاه از حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در اداره متبوع خود تشکر کرد و گزارشی از وضعیت کتابخانه‌های استان در دو سال گذشته ارائه کرد.

وی تصریح کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های همه همکاران اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در تمامی رده‌ها، باعث آبروی این مجموعه شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همچنین از حمایت‌های ویژه مسئولان ارشد کشور و استان به ویژه همراهی تأثیرگذار معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با مجموعه کتابخانه‌های عمومی یزد در طول دو سال گذشته، قدردانی کرد.

در پایان این جلسه و با حضور طالبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، از تلاش یک‌ساله اعضای شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

پیش از حضور معاون استاندار در این جلسه نیز کارشناسان منابع، فرهنگی، اداری، مالی، حراست، امور انجمن‌ها و فناوری اطلاعات به بیان مباحث تخصصی حوزه‌های کاری خود پرداختند.

برخی از رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها نیز در این جلسه سئوالات و نکات مدنظر خود را مطرح کردند که با پاسخ و توضیح کارشناسان مربوطه همراه بود.

در نشست پایانی شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد همچنین گزارشی از مصوبات جلسات قبل و میزان اجرایی شدن این مصوبه‌ها تو سط الهام فرهادی‌راد، کارشناس امور انجمن‌های اداره کل ارائه شد.

بحث تقویم اجرایی سال آینده اداره کل کتابخانه‌های استان از دیگران مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد هریک از اعضا، نظرات و پیشنهادهای خود را در جلسه بعدی شورای اداری مطرح کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا