در سال 1395 بالغ بر یک هزار و ۴00 نفر از مددجویان زندان های استان از آموزشهای مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای بهره مند شده اند .

در سال 1395 بالغ بر یک هزار و ۴00 نفر از مددجویان زندان های استان از آموزشهای مهارتی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای بهره مند شده اند .

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد ، طی نشستی که با حضور" رضا ذوالفعلی نژاد "مدیرکل زندان های استان یزد،"آرش پژمان"رئیس اداره آموزش پزوهش و برنامه ریزی اداره کل اموزش فنی و حرفه ای،"محسن تولایی"رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا...خامنه ای و تنی چند از کارشناسان و مربیان اداره کل شاغل در زندان های استان در محل اداره کل زندان های استان تشکیل شد"ذوالفعلی نژاد"با اشاره به بهره گیری حدود یک هزار و ۴۳۱ نفر از مددجویان زندان های استان از آموزشهای مهارتی بیان داشت: در سال ۹۵به مددجویان زندان های استان یزد معادل ۱۱۵هزارنفر- ساعت آموزش های مهارتی از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری خوب اداره کل فنی و حرفه ای استان، ۴۶ عنوان رشته مهارتی با تعریف تعداد ۷۸ دوره در پورتال فنی و حرفه ای در زندان های استان برگزار گردیده است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های اصلاحی و تربیتی صورت گرفته در زندان های استان گفت: خروجی و بازدهی کار زندانبانی زمانی نمود پیدا می کند که آمار بازگشت مجدد مددجویان به زندان کاهش داشته باشد که این مهم با توسعه فعالیت های فنی و حرفه آموزی بیش از پیش محقق خواهد شد.

در ادامه این نشست"تولائی"رئیس مرکز برادران آیت ا... خامنه ای ضمن تقدیر و تشکر بخاطر برگزاری این مراسم از طرف اداره کل زندان های استان یزد، به معرفی فعالیت های  آموزش فنی و حرفه ای در زمینه های مختلف پرداخت و اظهار داشت :آموزش به نادمین در ندامتگاه فرصتی را فراهم آورده تا بتوان با ارائه آموزش های فنی و حرفه ای در جهت کاهش جرم و ایجاد زمینه اشتغال برای افرادی که درمدتی در زندان به سر می برند گام برداشت.

در ادامه جلسه کارشناسان و مربیان فنی و حرفه ای شاغل در زندان های استان نظرات و پیشنهادات خود را با مدیرکل زندان های استان در میان گذاشتند.

گفتنی است در پایان نیز از مسئولین، کارشناسان و مربیان آموزش فنی و حرفه ای و شاغل در زندان های استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا