به مناسبت روز شهدا، خانواده های معظم شهدای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد روز دوشنبه طی مراسمی تجلیل شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس از ایثارگری ها و جانفشانی ها آنان و همچنین صبر و شکیبایی خانواده های معظم آنان تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد " مجید کرباسی " آسایش و امنیت کشور را مدیون خون های پاک شهدا دانست و اظهار داشت: اگر ایثارگری ها و جانفشانی های این عزیزان نبود ما امروز در امنیت نبودیم.
وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از خانواده های آنان را یک وظیفه خواند و تصریح کرد: شهدا عزت و سرافرازی را برای کشورمان به ارمغان آوردند و ما باید اهداف و آرمان های آنان را زنده نگه داریم .
در این مراسم خانواده های معظم شهدای با ذکر خاطراتی از عزیزان خود، ایمان ، خلوص و ساده زیستی آنان را یاد آور و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.
در پایان  با اهدای لوح سپاس از خانواده های شهیدان دهقان، مسعود مدققی، حسینعلی دهقانی فیروز آبادی، محمد اسماعیل کلوندی ، محمد حسین و محمد حسن رضایی تجلیل شد.
شهدای اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس از جمله والفجر 8 ، خیبر و کربلای 8  به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا