طی این بازدید که امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ماه صورت پذیرفت، مهندس صادقیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به همراه معاون توسعه منابع و روابط عمومی این اداره کل از شهرستان های اشکذر، میبد و اردکان بازدید نمودند.

بنابر گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، در ابتدا سعید برازنده مقدم ، معاون توسعه منابع این اداره کل، به سوالات استخدامی، پرسنلی و رفاهی همکاران پاسخ داد و از زحمات پرسنل اداره تقدیر و تشکر نمود و قول مساعد داد در اسرع وقت حقوق و مزایای پرسنل پرداخت شود.
وی همچنین به ادغام صورت گرفته اشاره کرد و گفت: که این ادغام دارای اثرات مثبتی می باشد که به زودی شاهد آن خواهیم بود در ادامه، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در دیدار با پرسنل این سه اداره شهرستانی، ضمن اشاره به زحمات راهداران خدوم این اداره کل در سرما و گرمای طاقت فرسا، آینده ادغام حوزه راهداری با بخش حمل و نقل را بسیار خوب متصور نمود و یکی از دلایل ادغام این دو حوزه را رسیدگی به معشیت پرسنل ذکر کرد.

این مقام مسئول یکی از شاخص های مهم برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد را مبحث رسیدن به حد تعیین شده درآمد، برای ادارات کل در استان ها عنوان نمود.

در پایان این بازدید، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، از همکارانی که به اداره راه و شهرسازی منتقل شده بودند با اهدای لوح، تقدیر و تشکر بعمل آورد و بازديد از بخشهاي مختلف اين ادارات و رسیدگی به مشکلات و کمبود ها را در دستور کار خود قرار داد.

لازم به ذکر است، ارائه برخی پیشنهادات توسط رئیس و پرسنل ادارات شهرستانی برای بهبود روند انجام امور، مذاکره با معاون فرماندار اردکان و بازدید از تجهیزات راهداری این ادارات، از حاشیه این بازدیدها بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا