محمد حسین تقوایی زحمتکش

قرار بود که سریال جدید کلاه قرمزی پخش شودد اما شنیده شده است که مجموعه کلاه قرمزی سال ها گذشته پخش خواهد شد و قسمت جدید آن تاکنون برای پخش به توافق مدیران نرسیده است.


محمد حسین تقوایی زحمتکش اسامی ، جدول ساعت پخش و معرفی داستان فیلم ها و سریال های نوروز 96

شبکه یک سیما – سریال علی البدل – کارگردان سیروس مقدم – هر شب ساعت 22

 

شبکه دو سیما – سریال مرز خوشبختی – کارگردان حسین سهیلی زاده – هر شب ساعت 21:30

 

شبکه سه سیما – سریال خانه ما – کارگردان سامان مقدم – هر شب ساعت 20:45

 

شبکه چهار سیما – سریال دوران کهن – هر شب ساعت 20

 

شبکه پنج سیما – سریال تامینی از شبکه خانگی – هر شب ساعت 23

 

شبکه تماشا – سریال از سرزمین شمالی – هر شب ساعت 19

شبکه تماشا – سریال پیک سحر – کارگردان خسرو ملکان – هر شب ساعت 21

شبکه تماشا – سریال خانه پوشالی – هر شب ساعت 22

شبکه تماشا – سریال زعفرانی – کارگردان حامد محمدی – هر شب ساعت 23

شبکه تماشا – سریال خانه کوچک – هر شب ساعت 24

 

سریال «علی البدل»

سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای، هر شب حوالی ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این سریال با حضور مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محسن تنابنده. مهدی فخیم‌ زاده، هادی کاظمی، گوهر خیراندیش، محمود جعفری، حسین محب‌ اهری و فروغ قجابگلی که بازیگران اصلی سریال هستند، روایتی از افرادی است که حضور دارند اما حق رای ندارند. کسانی که در مجالس و شوراها اعضای علی‌ البدل هستند و در جریان همه امور قرار دارند اما حق رای ندارند.

 

سریال «مرز خوشبختى»

* سریال «مرز خوشبختى»، به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام، در ایام عید هر شب ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

 این سریال که در آن بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ،‌ امیر حسین آرمان، مهدی سلوکی و شهرزاد کمال زاده به ایفای نقش می‌پردازند، قصه سه جوان را روایت می کند که یکی از آنها به عنوان شخصیت محوری این قصه با قرار گرفتن در موقعیت های جالب و مفرح مجبور می شود قبل از آغاز سال جدید از تهران به شهر محلات سفر کند. کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست ...

سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب آماده دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار»

* مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم  و  تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی از دوشنبه 30 اسفند ماه، هر شب ساعت 23 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد. 

سریال تلویزیونی  «دیوار به دیوار»  که  سرپرست نویسندگان آن را خشایار الوند  برعهده  دارد، در 60  قسمت  40 دقیقه ای مضمونی کمدی دارد  و  داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌شوند که با هم زندگی کنند... .

بازیگرانی چون فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی و  مهوش وقاری در این مجموعه  به ایفای نقش می‌پردازند. باز پخش این سریال 14:30  روز بعد خواهد بود.

 

سریال «شوخی کردم»

* مجموعه تلویزیونی «شوخی کردم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری در نوروز 96 هرشب ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می شود.. این مجموعه با ژانر طنز اجتماعی بوده و از لحاظ موضوع، دارای قسمت‌های مستقل بوده و در هر قسمت بر اساس یک سوژه نمایش‌های کمدی پخش می‌شود.

در مجموعه «شوخی کردم»، کلیپ‌های طنز در محیط‌ها و قالب‌های خاصی اجرا می‌شود: اتاق عمل که این کلیپ در اتاق عمل و در حین عمل جراحی اجرا می‌شود و نقش جراح را مهران مدیری بازی می‌کند.

مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، شقایق رحیمی راد، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، شبنم فرشادجو، سحر زكری در این سریال نقش آفرینی می کنند.

 

مجموعه نمایشی «قصه‌های تبیان»

* مجموعه نمایشی «قصه‌های تبیان» در ایام نوروز از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.این سریال اپیزودیک بر اساس داستان های واقعی و موضوعات قرآنی ساخته شده و توسط کارگردانان جوان به تهیه کنندگی زنده یاد فرج الله سلحشور و مشاور کارگردانی جمال شورجه و مشاور فیلمنامه منصور براهیمی آماده شده است.

 

سریال کمیاگر

*نوروز 96 مخاطبان شبکه افق می‌توانند بیننده سریالی جدید با عنوان «کیمیاگر» باشند؛ سریالی کره ای که در آن فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی به واسطه ورود به بازار رقابت پول و اقتصاد غرب به تصویر کشیده شده است.

این سریال از دوشنبه 30 اسفندماه هر شب ساعت های 18:30 و 23:30 پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 14:30 روز بعد روی آنتن می‌رود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا