معاون امورزیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در نامه ای به شرکت های حفار، ضمن اعلام خبر زیرسازی و آسفالت معابر اصلی شهر، از آنها خواست وضعیت تأسیسات موجود و طرحهای احتمالی توسعه در مسیرهای مربوطه را حداکثر تا بیستم فروردین ماه اعلام نمایند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری یزد در راستای بهسازی و افزایش کیفیت معابر اصلی شهر خیابانهای استاد احمد آرام، شهید باروتکوب زاده، اطلسی، سید گلسرخ، جنب بوستان پرستار، فرخی، رسالت و صابر یزدی و بلوارهای شهید مدرس، دهه فجر، جمهوری اسلامی، 17 شهریور، 22 بهمن، شهید قندی، آیت ا... خامنه ای، آزادگان، شهید عاصی زاده، امیرکبیر، پروفسور حسابی و آیت ا... خاتمی زیرسازی و روکش آسفالت می شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد این خبر را در نامه ای که به شرکت های توزیع برق، برق منطقه ای، آب و فاضلاب، مخابرات، گاز و مجری طرح فاضلاب شهری ارسال نموده عنوان کرده است.

محمدرضا شفیعی همچنین در این نامه از شرکت های مذکور خواسته که وضعیت تأسیسات موجود و طرح های احتمالی توسعه آتی مسیرهای مربوطه را حداکثر تا مورخ بیستم فروردین ماه سال جاری اعلام نمایند.

وی همچنین هشدار داده پس از تکمیل پروژه ها به مدت حداقل 10 سال هیچ گونه مجوز حفاری در مسیرهای اعلام شده صادر نخواهد شد.

شفیعی علاوه بر این از شرکت های حفار درخواست نموده درخصوص همسطح سازی دریچه های موجود همکاری های لازم با پیمانکار پروژه که سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری می باشد صورت پذیرد.                                 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا