سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در اولین نشست هیئت‌رئیسه این شورا در سال 96 اظهار داشت: معتقد به اجرای سند توسعه روابط عمومی‌های استان بوده و هستم و سند مذكور را قبول داشته و دارم و گزارش روند اجرایی شدن این سند و موانعي كه پيش روي آن وجود دارد را با مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها در ميان می‌گذارم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ نخستین نشست هیئت‌رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در سال 96 با حضور تمامي اعضا و با دستور كار بررسي فعالیت‌های انجام‌شده در سال 95 و تصمیم‌گیری براي سال جديد تشکیل شد.
«داود پاک‌طینت» در این جلسه با اشاره به اینکه ضرورت دارد در اولین فرصت نشست مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با حضور مدیران و کارشناس برگزار شود؛ گفت: هرچند روند اجرایی شدن سند راهبردي روابط عمومی‌ها متوقف‌شده است ولي به جد ادامه روند اجرايي شدن سند را دنبال می‌کنیم چون همواره معتقد به فواید اجرای این سند بوده و هستیم.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان بابیان اینکه روابط عمومی‌هاي استان در حال حاضر نیازمند يك حركت جديد و انرژی‌بخش هستند؛ اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با همكاري روابط عمومی‌ها و استفاده از تجارب پيشكسوتان و مديران و کارشناسان اين حوزه، شورونشاط خاصي به روابط عمومی‌ها بدهيم.
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری در پایان سخنانش از روابط عمومی‌ها خواست تا با ارائه پیشنهاد‌های خود به دبیرخانه شورا در راستای پویایی هرچه بیشتر روابط عمومی‌ها گام بردارند.
گفتنی است در این جلسه پیرامون برگزاری مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های استان، روند فعالیت صندوق قرض‌الحسنه روابط عمومی‌ها و همچنين سند توسعه روابط عمومی‌های استان بحث و تبادل‌نظر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا