معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در ستاد بزرگداشت 14 و 15 خرداد گفت: لازم است در اجرای برنامه‌های مناسبتی وسیله جای هدف را نگیرد و هدف از اجرای برنامه‌ها تبیین مسائل برای قشر جوان جامعه باشد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمدعلی طالبی» 21 فروردین در نشست ستاد بزرگداشت بیست‌وهشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه‌وچهارمین سالگشت قیام 15 خرداد 42 با اشاره به قرارگیری در آستانۀ مناسبت پنجم اردیبهشت، یاد و خاطرۀ شهید منتظرقایم را گرامی‌داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد: برنامه‌های این مناسبت‌ها معطوف به این هدف باشد که امام خمینی (ره) و اندیشه‌های ایشان به مردم به‌ویژه نسل جوان معرفی شود.
طالبی گفت: لازم است برنامه‌‌های درون استانی شاخص و با نگاهی معطوف به هدف باشد تا قشر کم‌سن‌وسال جامعه نیز آن‌طور که باید اندیشه‌ها و راه و روش امام خمینی (ره) را بشناسد؛ زیرابه نظر می‌رسد تاکنون دانش‌آموزان و دانشجویان ازآنچه باید از نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند محروم شده‌اند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بابیان اینکه امسال سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در ماه مبارک رمضان قرار دارد، گفت: سال‌های گذشته اعزام استانی به مرقد امام (ره) در تهران را داشتیم و کمتر به برنامه‌های درون استانی پرداخته می‌شد.
طالبی افزود: امسال برنامۀ بیرون استانی و اعزام به مرقد امام خمینی (ره) را نداریم و مقارن شدن این روزها با ایام رمضان، فرصتی فراهم کرده است تا در استان برنامه‌هایی منسجم و باشکوه‌تر برگزار شود.


برنامه‌های گرامیداشت‌ها زمینه‌ساز استفادۀ انتخاباتی از امکانات دولتی و عمومی نباشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان بابیان اینکه برنامه‌های امسال گرامی‌داشت پنجم اردیبهشت و 14 و 15 خرداد در آستانۀ پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، گفت: ضرورت دارد در برنامه‌های این ایام از امکانات و بودجۀ دولتی و عمومی در راستای اهداف خاص انتخاباتی استفاده نشود.
وی خطاب به مسئولان ستاد تصریح کرد: برنامۀ جامع این ایام تهیه شود و مسئولان 14 کمیتۀ ستاد برای نهایی و عملی کردن برنامه‌ها و ماندگار کردن این مناسبت در تاریخ تلاش کنند.
گفتنی است در این نشست کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، مساجد، بانوان، اطلاع‌رسانی، فضای مجازی، فرهنگی هنری، روحانیون و تشکل‌های دینی، کتاب‌خوانی و کمیتۀ مراسم برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت 14 و 15 خرداد در نظر گرفته شد و بر هدف‌شناسی و مخاطب‌شناسی این برنامه‌ها و مطابقت باروحیۀ جوانان تأکید شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا