آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار تعدادی از پرسنل پلیس فرودگاه شهید صدوقی(ره) با وی با اشاره به اینکه احترام به مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار داشت: مردم انتظار دارند در ارتباط با مشکلات به آنها احترام گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر صورت و به هر دلیلی مردم در پروازها با مسائلی از جمله تاخیرها روبرو می شوند ولی اگر در همین مشکلات مسئولان فرودگاه پاسخگویی خوبی به آنها داشته باشند، ناراحتی مردم تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: در مقابل اگر خدای ناکرده به مردم تندی صورت گیرد و یا به انتقادها و شکایات آنها از وضعیت پیش آمده پاسخگو نباشیم، مشکلات دو چندان می شود.

ناصری یزدی ادامه داد: ما باید خود را خدمتگذار مردم بدانیم و نسبت به انجام وظیفه ای که خداوند بر دوش ما گذاشته به هیچ عنوان کوتاهی نکنیم که یکی از مهمترین این وظایف، خدمت صادقانه به مردم است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: پلیس فرودگاه هم علاوه بر اینکه وظیفه برقراری امنیت در این مکان مهم را بر عهده دارد، باید در برخوردهایش با مردم نهایت آرامش و متانت را داشته و با اخلاق اسلامی با مردم ارتباط بگیرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه ادامه داد: این موضوع سبب می شود که مردم هم رضایت بیشتری از خدماتی که به آنها ارائه می شود داشته باشند و مقدار زیادی از ناراحتیشان برطرف شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا