نخستين جلسه شوراي توسعه و تعاون بانوان كارآفرين شهركهاي صنعتي و صنايع كوچك استان يزد در محل شركت شهركهاي صنعتي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي يزد، در اين جلسه كه با حضور مديركل امور بانوان استاندار و تعدادي از مشاورين امور بانوان دستگاه هاي اجرايي استان و همچنين تعدادي از بانوان كارآفرين و صنعتگر برگزار شد، مشاور امور بانوان شركت ضمن خير مقدم به ارائه گزارشي از وضعيت شهركها و نواحي صنعتي استان يزد و ميزان حضور بانوان در بحث كارافريني و اشتغالزايي كارگران زن در صنايع كوچك و متوسط پرداخت.

طيبه سليمي هدف از تشكيل اين شورا را فراهم شدن زمينه هاي لازم براي حمايت از بانوان صنعتگر و كارآفرين عنوان كرد و افزود: اين شورا در راستای همفکری برای بررسی مشکلات و چالش های پيش روي بانوان کارآفرین و صنعتگر شاغل در شهرکها و نواحی صنعتی استان آغاز بكار كرده است و اميدواريم با تشكيل مستمر جلسات نتايج قابل لمس و مثبتي براي اين عزيزان حاصل شود.

وي تصريح كرد: شناسايي بانوان وفق و كارافرين در فعاليت اي صنفي، صنعتي، توليدي و تجاري در حوزه صنايع كوچك و متوسط و اتخاز تدابير حمايتي لازم با هدف ايجاد انگيزه و خودباوري در آنان از جمله وظايف ديگر اين شورا مي باشد.

در ادامه رقيه كرمانيان مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری يزد ضمن استقبال از تشکیل این شورا گفت: حمایت همه جانبه از سوی استانداری در خصوص برگزاری این شورا و برنامه ریزی برای توانمندسازی بانوان کارآفرین انجام خواهد شد.

گفتني است طي اين نشست هر يك از كارآفرينان به بيان مشكلات و مسائلي كه پيش روي واحد صنعتي قرار دادار پرداخته و خواستار پيگيري از طريق مسئولين استاني و كشوري شدند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا