رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان از راه اندازی ایستگاه مطالعه در پایانه اتوبوس شهری با همکاری شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، نخستين جلسه انجمن كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان بهاباد در سال 96 ، با حضور عباس اقبال، فرماندار، اعضا انجمن و کتابداران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد

فرماندار بهاباد در اين جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بر توانایی آنها در جهت پیشرفت و ارتقای کتابخانه‌های شهرستان تاکید کرد.

اقبال گفت: کتابداران با تصمیم گیری و برنامه‌ریزی صحیح و بکارگیری توانمندی‌ها و خلاقیت‌های خود می‌توانند نقش به سزایی در هدایت جامعه به سمت کتاب و کتابخوانی داشته باشند .

وی افزود: امیدواریم کتابخانه‌های شهرستان با تلاش کتابداران در جایگاه بهتری نسبت به قبل قرارگیرد.

مهدیه السادات رضوی، رئيس اداره كتابخانه‌هاي عمومي بهاباد نيز با تشکر از توجه ویژه فرماندار به کتابخانه‌ها، گزارشي از وضعيت كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان و روند پیشرفت‌های عمرانی و فرهنگی کتابخانه ها در مقایسه با بازدیدهای قبلی کارشناسان استان ارائه كرد.

وی همچنین از ایستگاه مطالعه در پایانه اتوبوس شهری بهاباد با همکاری کتابخانه‌های عمومی و شهرداری بهاباد، خبر داد.

اشتراک یکساله دو مجله  پر مخاطب  در کتابخانه های عمومی شهرستان  با هزینه فرمانداری، برگزاری کارگاه آموزشی «نحوه ارائه کتاب» برای افزایش کیفیت جلسات و برگزاری نشست کتاب‌خوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر مصوبات این جلسه بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا