مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری جشن بزرگ مبعث پيامبر رحمت و مغفرت (ص) با حضور كاركنان،بازنشستگان و خانواده هاي آنها ازسوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد خبر داد .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری جشن بزرگ مبعث پيامبر رحمت و مغفرت (ص) با حضور كاركنان،بازنشستگان و خانواده هاي آنها ازسوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد خبر داد .

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:
"علی افضلی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستاي تأكيد معاون محترم وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان در برگزاري جشن بزرگ مبعث رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) مبني بر افزايش فضاي همدلي، صميميت و نشاط در خانواده بزرگ سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور و به منظور ايجاد پويايي و تلاش بيش از پيش در مسير مهارت آموزي و تحقق اهداف دولت تدبير و اميد به ويژه براي ايجاد اشتغال، جشن بزرگ خانواده اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان یزد با حضور"سرکارخانم سیفی"نماینده سازمان به عنوان سفيردوستي و همدلي و حامل ابلاغ پيام دكتر سازگارنژاد معاون وزير و رياست سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، جمع کثیری از کارکنان،بازنشستگان و خانواده هاي ایشان در محل باغ رستوران لوشاتو استان یزد برگزار گردید .

شایان ذکر است در این مراسم پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا...مجید،پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت پيام محبت و ارادت رییس سازمان توسط "سرکارخانم سیفی"و همچنین قرائت پیام مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان به مناسبت مبعث پيامبر رحمت و مغفرت (ص)؛ از پیش کسوتان و بازنشستگان عرصه مهارت آموزی تجلیل به عمل آمد .

تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات قرآنی و همچنین تجلیل از فرزندان به سن تکلیف رسیده کارکنان خانواده اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از دیگر برنامه های اجرایی این مراسم بود.

قابل ذکراست: اجرای نمایش طنز،شعبده بازی، برگزاری مسابقه، اجرای موسیقی زنده از جمله برنامه های این مراسم بودند؛ که در نهایت مراسم مذکور با ضیافت شام و پذیرایی از همه همکاران و مهمانان به پایان رسید .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا