مهندس محمد علی رحمت آبادی نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد دیروز جهت ادای نماز مغرب و عشاء در مسجد محله حسن آباد حضور یافت و پس از انجام فریضه نماز با مردم به ایراد سخن پرداخت.

پایگاه خبری یزد فردا :مهندس محمد علی رحمت آبادی نامزد پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد دیروز جهت ادای نماز مغرب و عشاء در مسجد محله حسن آباد حضور یافت و پس از انجام فریضه نماز با مردم به ایراد سخن پرداخت.

وی ابتدا نقش و جایگاه شورای اسلامی شهر را برای مردم تبیین نمود و به این موضوع اشاره نمود که شورای اسلامی شهر در جایگاه پارلمانهای محلی بوده و دارای قدرت تصویب قوانین و نظارت بر اجرای آن هست.

مهندس رحمت آبادی از مردم خواست به لحاظ ایجاد یک شهر سالم ، شاداب و درخور شان مردم برنامه ها و دیدگاههای نامزد های محترم را به دقت مطالعه نموده و به افراد مورد نظر خود رای دهند.

وی گفت تصمیمات گرفته شده در شورای شهر متضمن تعالی شهر در همه ابعاد میباشد و تجربه و تخصص نمایندگان شورا میتواند محیط مطلوب و شایسته ای از نظر مسائل شهرسازی و منظر شهری ، ترافیکی ، زیست محیطی و فضای سبزشهری ایجاد نماید.

مهندس رحمت آبادی اشاره نمود که تعامل با دستگاههای محتلف اداری از جمله وظائف شورای شهر برای حل و فصل مشکلات مردم میباشد. مشاره الیه به ارئه رئوس برنامه های خود که شامل موارد شهرسازی ،محله محوری ، ترافیکی ،مالی ، اقتصادی ، سیما و منظر شهری و فرهنگی و تفریحی میباشد پرداخت.

مهندس رحمت ابادی در پایان به برخی از سوالات مردم پاسخهای لازم را دادند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا