در ششمین کنفرانس بین المللی مصالح و سازه های نوین در مهندسی عمران، در دانشگاه یزد متخصصانی از سراسر کشور و نیز دانشگاه های کشورهای استرالیا، آمریکا و انگلستان سخنرانی کردند.

در این کنفرانس تازه ترین یافته ها در عرصه های ملی و بین المللی در زمینه های مصالح نوین در مهندسی عمران، بهسازی و مقاوم سازی سیستم های کنترل لرزه ای، مصالح و فناوری های سازگار با محیط زیست، فناوری های نوین ساخت، بهینه سازی و سبک سازی سازه ها، روش های عددی و محاسباتی در مهندسی عمران و ژئوتکنیک و راهسازی مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

طی دو روز برگزاری این کنفرانس 8 کارگاه آموزشی نیز با مدیریت متخصصان داخلی و خارجی با تکیه بر بهسازی لرزه ای و روش های نوین اجرای سازه های سنتی و بومی برگزارشد.

در مراسم اختتامیه این کنفرانس دکتر مرشد عضو کمیسیون تخصصی عمران سازمان و رئیس دانشکده عمران دانشگاه یزد اظهار داشت: تمامی 180 مقاله که در نشست های 2 روزه کنفرانس به صورت شفاهی و پوستر ارائه شده است از طریق سایت سیویلیکا در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

گفتنی است، مهندسان عضو سازمان با حضور در این کنفرانس استقبال خوبی از نشست های علمی و کارگاه های آموزشی آن به عمل آوردند. در مراسم اختتامیه از مهندس فرشید رئیس سازمان نیز به خاطر حمایت همه جانبه سازمان از این کنفرانس تقدیر به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا