در نشست مشترک هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با مسئولین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، شیوه‌های تدوین خبر ها و سوژه پردازی بر اساس ذائقه و نیاز مخاطبان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، در این نشست تاکید شد روابط عمومی موفق در صدد است علاوه بر کاهش هزینه ها و افزایش کارایی مجموعه، درصد رضایتمندی از دستگاه متبوعه را بالا ببرد و این مهم از طریق جریان سازی خبری دوسویه و تبادل اطلاعات با مخاطبان امکان پذیر است.

آقای صالحی دبیر هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و دیگر اعضای شورا در گزارش های خود جلب اعتماد جامعه، تقویت دولت الکترونیک، کشف ظرفیت های خبری جدید و تقویت برنامه های آموزشی بر مبنای سند چشم انداز روابط عمومی های استان را در صدر برنامه‌های خود ذکر کردند و خواستار همکاری فعال سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان یک نهاد مردمی غیر دولتی و غیر اقتصادی در این عرصه شدند.

 در این نشست مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان نیز با اشاره به اینکه مجموعه‌ی اعضای سازمان را افرادی تحصیل کرده، متخصص، متعهد و تیزهوش تشکیل می‌دهند توانمندیهای سازمان نظام مهندسی ساختمان را تشریح کرد.

 دکتر سالاری رئیس سازمان در جمع بندی نتایج جلسه، اهمیت کار گروهی را در روابط عمومی ها مورد توجه قرار داد و افزود: مدیران روابط عمومی های استان با توجه به حوزه‌های تخصصی دستگاه‌های مرتبطشان می‌توانند یک گروه همگن و مکمل یکدیگر را تشکیل داده و فراتر از ضرورت‌های حوزه‌ مربوطه، به توسعه و تعالی استان کمک کنند.

وی ضمن تشریح تشکیلات و برنامه های پیش روی سازمان نقش روابط عمومی و شیوه های خبررسانی برای فرهنگ سازی در جامعه و آشنایی مخاطبان با حقوق شهروندی شان را یادآور شد و گفت: در تهیه و تدوین خبرها باید پیوسته مطابق نظر مخاطبان درباره چگونگی و نوع مطالب و حتی زمان انتشار خبر عمل کنیم تا بهترین نتیجه در جهت اعتماد سازی و رغبت آنان حاصل شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا