هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه اخیر خود با تاکید بر ویژگی های شایسته مهندس مجتبی فرهمند شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد، بیانیه ای را در حمایت قاطع از انتخاب وی به سمت شهردار یزد صادر کرد. متن بیانیه چنین است:

بسمه تعالی

یزد شهر میراث جهانی و پایتخت شهرهاي پايدار جهان، وامدار بزرگمردانی است که تمام توان و همت والای خود را مصروف آبادانی و توسعه پایدار این دیار پر افتخار نموده و بر این مهم پای مي فشارند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نهادی مردمی و برآمده از هم افزایی مهندسان و برخوردار از ‌
شبکه گسترده ای از ظرفیت های علمی و تجربی است و دستیابی به نقش واقعی در توسعه شهرهای پایدار برمبنای الگوی ایرانی اسلامی را در تعامل مناسب با شهرداری و منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر و سایر سازمان های موثر حاکمیتی در ابعاد مدیریت شهری جستجو می‌کند.

با توجه به ضرورت هر چه زودتر انتصاب شهردار منتخب شورای اسلامی شهر یزد به منظور ساماندهی و تسریع در انجام وظایف مدیریت کلان شهری ، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به نمایندگی از جامعه بزرگ و فرهیخته مهندسان استان ، حمایت خود را از جناب آقای مهندس مجتبی فرهمند به عنوان یک متخصص خوشنام و مسئولیت پذیر و تحول خواه و عضو این سازمان اعلام می نماید.

بدیهی است، نظارت عالیه شورای اسلامی شهر، مطالبه‌گری مردم و همکاری دستگاه‌های حاکمیتی و اجرائي ‌
با شهردار منتخب می‌تواند آینده ای روشن و امیدبخش را برای رونق زندگی و شور و نشاط اجتماعی فراهم سازد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا